Kesan Darah Michael Jackson Dilelong Dengan Harga RM10, 416

Keluarga pemuzik terkenal, Michael Jackson, akan melelongkan darah superstar itu. Sepupu kepada Raja Pop itu menjumpai beg cecair bersama kesan darah dari bilik tidur Michael Jackson. Beg cecair itu digunakan oleh Michael atas tujuan perubatan sebelum dia meninggal dunia. Ia bakal dilelong di Los Angeles dengan harga AS$ 2,500 atau sekitar RM 10,416.

Dilaporkan dari The Sun, kesan darah itu sebenarnya campuran dengan dos terakhir propofol ubat yang membunuh Michael Jackson.



Kesan titisan darah itu dikatakan sebagai salah satu peninggalan terakhir penyanyi Heal The World itu yang masih ada. Sepupu Michael, Marsha Steward, menemui titisan darah yang kini menjadi sebahagian dalam lelongan.

Marsha mengaku menemui kesan darah di bag cecair itu satu hari setelah Michael meninggal dunia. Dia menjumpainya di atas katil Michael.

Dia mengatakan bekas drip itu mempunyai “cairan susu putih” di dalamnya “kemudian larut”.



“Tidak lama setelah Michael Jackson meninggal dunia, saya pergi ke rumahnya dan berjumpa dengan Joe (ayah Michael Jackson). Saya masuk ke bilik tidur, yang mempunyai tilam, kemudian di sebelah tempat tidur ada sedikit jus dan sandwich. Kemudian saya perhatikan ada beg cecair bersama kesan darah yang tertinggal “-kata Marsha.

Marsha dan Joe juga masih menyimpan peralatan perubatan Michael. Barang-barang tersebut kemudian akan dilelong di Memorabilia Los Angeles.

Michael Jackson meninggal dunia pada 25 Jun 2009 di kediamannya di Holmby Hills, Los Angeles. Dia meninggal dunia setelah mengambil ubat propofol dengan dos yang tinggi.



Sumber: The Sun ,Murai

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker