Jep tak puas hati, ini respons Mamat

Jep tak puas hati, ini respons Mamat

MOHON maaf, saya tiada komen.”

Itu respons pelawak Mamat Sepah berhubung kenyataan dikeluarkan penyampai radio Jep Sepahtu mengeluarkan kenyataan tidak berpuas hati namanya dipetik dalam sebuah program audio siar.



Mamat atau nama lengkapnya Mohd Noor Murad, 39, sebaliknya berkongsi potongan lirik lagu seakan kecewa apabila pengorbanan tidak dihargai berserta gambar Maharaja Lawak Mega dalam tulisan jawi.

Katanya, dia lebih senang memilih untuk mendiamkan diri dan enggan mengulas lanjut kandungan dalam siaran audio siar tersebut.

Mamat juga enggan memberi komen tentang tindakan Jep yang mengeluarkan kenyataan berbaur sindiran dan dipercayai ditujukan kepada dia dan Shuib.

Saya tiada apa hendak komen tentang podcast (audio siar) itu. Terima kasih,” katanya ringkas ketika dihubungi HibGlam hari ini.



Semalam Jep atau Mohd. Nadzri Zainal Abidin, 39, meluahkan rasa tidak puas hati dipercayai melibatkan kandungan dalam sebuah audio siar.

Sebelum ini, nama Jep disebut dalam audio siar Dol’s Podcast yang dikendalikan Shuib, Shuk Sahar dan Fizie Roslan bersama artis jemputan Mamat Sepah.

Merusi program itu, Mamat berkongsi kenangan kumpulan Sepah menghadiri uji bakat Raja Lawak sehinggalah dinobatkan sebagai juara. HG

Jep tak puas hati, ini respons Mamat



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Dia tinggalkan saya macam tu sahaja



Van jenazah di Kajang kena rembat, adegan kejar-mengejar kecoh [VIDEO]

Penghantar makanan kongsi ‘‘Tempat paling kotor yang pernah aku hantar” [VIDEO]



Bella Astillah suka anak ikan? Gurauan Janna Nick cetus tanda tanya

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker