Suara Sebijik Siti Nurhaliza, Nyanyian ‘Suara Kepit’ Lelaki Ini Buat Netizen Respek [VIDEO]

Menyanyikan dan menyampaikan lagu Dato Siti Nurhaliza bukanlah satu perkara yang mudah terutamanya jika anda seorang lelaki.

Bagaimanapun, anda mungkin akan berubah fikiran selepas mendengar nyanyian lelaki dari Sabah ini.

Nyanyian beliau mendendangkan lagu terbaru daripada Tok Ti, Akulah Bidadari Syurgamu di media sosial baru-baru ini dengan suara kepit yang kedengaran mirip seperti nyanyian penyanyi asal itu berjaya memukau netizen.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=_clDoiHxbVA[/embedyt]
Walaupun tampil dengan penampilan penuh maskulin dan bermisai namun siapa sangka nyanyian oleh Adzman Munat di atas pentas itu tidak ubah seperti seorang wanita.

Menurut Mstar, nyanyian oleh lelaki tersebut adalah suara sebenar beliau dan bukannya miming atau menggerakkan seperti yang mungkin dianggap sesetengah pihak.

24 23 22 21

Memang suara sendiri

“Itu memang suara saya tapi saya guna suara kepit.

“Kalau nyanyi lagu Siti Nurhaliza dari drama itu (7 Hari Mencintaiku) memang kena buat suara dari dalam sebab kalau nak suara ‘jantan’ kena tukar key,” jelasnya.

Persembahan tular itu sebelum ini dilakukan di sebuah kedai makan yang terletak di Semporna, Sabah.

Walaupun nyanyiannya yang tular itu menggunakan ‘suara kepit, namun beliau menjelaskan pernah sahaja menggunakan suara sebenar ketika menyanyikan lagu-lagu Siti Nurhaliza sebelum ini.- MStar, Voket

Related Articles

One Comment

  1. Hahaha .. Suara ct dah banyak klon.. Jantan pun boleh tiru… Yg hebat hanya Biduanita Saloma.. Sampai la ni tak de sape yg boleh klon suara dia 100% …

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker