Tiba-tiba jadi bodoh, Hafidz Roshdi berlakon mental? (Video)

Tiba-tiba jadi bodoh, Hafidz Roshdi berlakon mental? (Video)

Pagi tadi, pelakon, Hafidz Roshdi telah hadir ke Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu bagi sebutan kali kedua kes tuduhan mencederakan isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri.

Sebelum ini, Hafidz telah diperintahkan oleh Mahkamah Majistret untuk menjalani pemeriksaan psikiatri di Hospital Bahagia.

Menurut laporan Kosmo, pelakon berusia 29 tahun itu disahkan waras dan pertuduhan yang didakwa ke atasnya layak dibicarakan.

Namun, lain pula yang menjadi perhatian orang ramai apabila melihat tingkah laku Hafidz ketika tiba di Mahkamah.

Menerusi video tersebut, bapa kepada dua cahaya mata itu dilihat berjalan sambil memasukkan kedua tangannya ke dalam poket seluar dan berjalan terus.

Malah, apabila ditanya oleh wartawan, Hafidz menjawab soalan tersebut secara sepatah-sepatah tanpa melakukan ‘eye contact’.

Meninjau di ruangan komen, ramai netizen yang mendakwa pelakon filem Tundukkan Playboy Itu sengaja berbuat sedemikian bagi mengelak dari dikenakan hukuman.

Bukan itu sahaja, ada segelintir pihak yang mengatakan Hafidz hanya ‘berlakon’ seperti orang yang mempunyai masalah kesihatan mental.

Hafidz Roshdi disahkan waras dan boleh dibicarakan atas pertuduhan mencederakan isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri, menurut laporan psikiatri.

Laporan dari Hospital Bahagia, Tanjung Rambutan, Perak itu disediakan susulan permohonan pihak pendakwaan selepas peguam bela Hafidz, Akberdin Abdul Kader pada prosiding sebelum ini memaklumkan anak guamnya menghidap bipolar.

Perkara itu dimaklumkan Timbalan Pendakwa Raya, Asmaa’ Zamri pada sebutan semula kes itu di Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu hari ini, menurut Utusan Malaysia.

Sehubungan itu, Hakim Mohd Kafli Che Ali yang bertindak sebagai majistret menetapkan 17 Julai ini untuk serahan dokumen.

Tiba-tiba jadi bodoh, Hafidz Roshdi berlakon mental? (Video)

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Putri Ariani Di America’s Got Talent Bikin Meremang (Video)

Saya akan dedahkan apa dihisap Khairy minggu depan – Bung

Artis hamilkan anak orang

Durian duri hitam dijual RM98 1 kilogram di Vietnam

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker