Bella bagi ‘message’ kepada Sophia AlBarakbah

Bella bagi ‘message’ kepada Sophia AlBarakbah

Pelakon dan penyanyi, Bella Astillah tampil memberikan pesanan buat pelakon, Sophia AlBarakbah yang pernah cuba menggugat kebahagiaan rumah tangganya bersama Aliff Aziz.

Sebelum ini, Sophia dikatakan sedang bahagia dilamun cinta bersama seorang lelaki bernama Akashah Ismail yang juga seorang doktor.



Bella yang ditemui Kosmo Online memanjatkan doa yang baik-baik buat pelakon itu namun tetap meninggalkan pesanan buat Sophia.

Beginilah, kita dah ada pasangan sama ada belum kahwin atau sudah berkahwin, boleh je ada skandal lain. Apa pun saya doakan semoga dia bahagia. Semoga kekal hingga ke jinjang pelamin dan ke jannah, Insya-Allah.

Dia dalam pada itu menegaskan bahawa sudah membuka lembaran baru dalam hidup dan ingin meninggalkan ‘mimpi ngeri’ itu selain bersikap positif bersama orang-orang tersayang terutama suami dan anak-anak.

Semua dah get back on track. Kita pun dah ke depan. Apa yang dah berlalu, biarlah berlalu.
Bella juga menafikan bahawa musibah yang berlaku dalam rumah tangganya itu bukanlah taktik ‘marketing’ dan tidak akan melakukan perkara seperti itu apatah lagi melibatkan perkahwinannya.



Terdahulu, media hiburan tempatan digemparkan dengan kisah gangguan rumah tangga melibatkan pelakon Sophia Albarakbah dan Aliff Aziz yang bermula ketika mereka berdua terlibat dalam set penggambaran Ku Akad Kau Dengan Bismillah.

Bella bagi ‘message’ kepada Sophia AlBarakbah

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Kantoi Curang, Da’i Pukul & Maki Kekasih (Video)

Lelaki Paling Dayus – Pachara Dedah Betapa Kejamnya Afiq Muiz



Musa kena betulkan dirinya dulu – Elly Afizahwati

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker