Yusof Haslam bersama bapa Sarah

Mana bapa Ira, tanya netizen

Yusof Haslam bersama bapa Sarah

Mana bapa Ira, tanya netizen

Perkongsian Puteri Sarah Liyana di Instagram semalam meraih perhatian dan mengundang pelbagai komen netizen di Instagram selepas dia memuat naik foto bapanya dan bapa mentua, Datuk Yusof Haslam.

Menerusi gambar itu, kedua-duanya dilihat berpegangan tangan sambil senyum ke arah kamera dan Sarah berkata walau apa yang berlaku dia berharap agar hubungan itu kekal hingga ke akhir hayat.

Dua figura yang sangat saya hormati dan segani. Dua figura yang sentiasa jaga Sarah dan sayang Sarah. Besan’s for life.”

Bagaimanapun, foto itu mengundang komen sindiran netizen terharap Kazar, bapa mentua Syamsul Yusof yang masih belum bersua muka dengan Yusof Haslam.

Bukan itu sahaja, ramai akui berasa sebak melihat gambar itu kerana dapat membayangkan betapa utuh hubungan antara keluarga Sarah dan Syamsul.

Dalam pada itu, sesetengah netizen persoal dan hairan dengan Syamsul yang mencari lain meskipun sudah mempunyai keluarga yang dianggap sempurna.

Baca Artikel Menarik:

Farid Kamil respon saman Syamsul Yusof , ‘Saya tak kenal siapa dia’ [VIDEO]

Aku cukup pelik Sol ni apa lah dia cari dalam hidup dia kan. Ada mak ayah, mentua semua baik elok. Pergi pilih jalan begini, tak faham aku.”

Difahamkan, foto tersebut diambil semalam ketika dua keluarga itu sedang makan malam sambil meraikan hari lahir anak keduanya, Sumayyah.

Namun, kelibat Syamsul tidak kelihatan di dalam semua foto dikongsikan Sarah membuatkan ramai netizen kecam tindakan pengarah itu. Bn

Yusof Haslam bersama bapa Sarah

Baca Artikel Menarik:

Fathia Latiff dalam ketakutan

 

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Hattan ‘sound’ Syamsul ke?

Rosyam buka cerita Aaron Aziz ‘kena buang’ Syamsul

Giliran Shaarnaz buka mulut mengenai Aaron Aziz dan Syamsul

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker