Syamsul Saja Nak ‘Torture’ Mental Puteri Sarah?

Netizen Anggap Syamsul Yusof Kejam Enggan Lepaskan Puteri Sarah

Syamsul Saja Nak ‘Torture’ Mental Puteri Sarah?

Seperti diketahui ramai, semalam Syamsul Yusof mengambil keputusan mengejutkan ramai pihak apabila dia enggan melepaskan isteri pertama, Puteri Sarah di Mahkamah Rendah Syariah.

Menjawab tindakan yang diambil oleh Syamsul, Puteri Sarah sendiri terkedu apabila keputusan itu keluar dari mulutnya kerana pelakon itu sendiri merasakan hubungan suami isteri sudah tidak lagi wujud diantara mereka.

Syamsul Yusof enggan menceraikan isterinya, Puteri Sarah ketika prosiding sebutan kes di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

Susulan keputusan yang telah dibuat oleh pengarah tersebut, ramai netizen mendakwa tindakan tersebut tidak sepatutnya dilakukan jika sudah lama tidak menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami.

Malah, ada yang membuat andaian Syamsul sengaja mengambil keputusan seperti itu untuk menyeksa mental pelakon wanita tersebut.


komen netizen

Dalam pada masa yang sama, netizen turut mendoakan agar mereka dijauhkan oleh lelaki seperti pengarah tersebut dan gesa Syamsul menurunkan ego dengan membebaskan Puteri Sarah dari kehidupannya.

Sekadar info, Puteri Sarah dan Syamsul Yusof telah mendirikan rumah tangga bersama sejak tahun 2014 dan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah. Bn

Syamsul Saja Nak ‘Torture’ Mental Puteri Sarah?

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Musa Hassan beri amaran jangan masuk campur urusan keluarga [VIDEO]

Logo rahsia beruang pada coklat Toblerone

Didakwa gigit ‘kemaluan wanita’, anak billionair dipanggil polis

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker