Fizz Fairuz kena sembur dengan Along

Fizz Fairuz kena sembur dengan Along

Pelakon Fasha Sandha cedera teruk di bahagian mata kirinya akibat satu insiden yang berlaku ketika melakonkan babak bersama Azhan Rani.

Ketika penggambaran tersebut, Fasha terjatuh sewaktu menjayakan babak di mana dia ditolak oleh Azhan dan kepala serta matanya terhentak di bahagian bucu katil.

Ramai rakan artis mengucapkan takziah kepada Fasha dan ada yang menyuarakan tentang kebimbangan serta risiko anak seni ketika penggambaran.

Tidak ketinggalan, Dato Fizz Fairuz yang membuat hantaran di Instagram tetapi kenyataannya itu seolah-olah menyalahkan Azhan Rani kerana terlalu menjiwai watak.

Dia turut meluahkan simpati terhadap penggiat seni kerana risiko yang perlu ditanggung sendiri dan tidak mempunyai KWSP, Socso serta Perkeso.

Bagaimanapun, kenyataan Fizz itu dibalas semula oleh pengarah drama Anak Tuan yang dilakonkan Fasha serta Azhan iaitu Along Kamaludin.

Menerusi ruangan komen, Along menyelar Fizz yang seperti menyalahkan pelakon lain menjadi punca kepada kemalangan yang menimpa Fasha itu.

Fizz Fairuz kena sembur dengan Along

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Syamsul, lepaskan saya – Puteri Sarah

Mentega Terbang, Jakim diarah ambil tindakan – Menteri

Cubaan sabotaj kerajaan, Hadi Awang dikecam

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker