Abang Ira Kazar pula, Puteri Sarah pasrah

Abang Ira Kazar pula, Puteri Sarah pasrah

Terkini! pelakon Puteri Sarah Liyana memuat naik hantaran di Instagram Story memaparkan tangkap layar mesej perbualan antaran abang kepada Ira Kazar iaitu Naem Kazar bersama seorang individu.

Menerusi hantaran tersebut, Naem telah mendakwa peguam yang diambil Puteri Sarah telah dibayar oleh bapa mentuanya, Dato’ Yusof Haslam.

Menurutnya lagi, perkara tersebut juga menjadi punca mengapa Yusof Haslam tidak dapat menahan sebak sewaktu ditemu bual oleh pihak media.

Bukan itu sahaja, Naem turut mendakwa kenyataan yang dikeluarkan oleh Puteri Sarah sering bertukar-tukar sehingga menyebabkan peguam keliru.

Tidak berdiam diri, Puteri Sarah berkata hanya tuhan sahaja yang mengetahui betapa dia sudah bekerja keras untuk meraih pendapatan.

Siang malam kerja bersengkang mata cari rezeki. Senang-senang je belah sana bercerita kata lawyer saya Shamsul & bapa mentua yang bayar.
Bukan itu sahaja, pelakon berusia 37 tahun itu turut meminta ahli keluarga Ira Kazar untuk berbincang dengan peguam sekiranya ada yang tidak puas hati.

Mula-mula bapak, lepastu kakak, ni abang pulak. Lepas ni siapa pulak yang nak keluar statement. Satu family ni dah kenapa? Bn

Abang Ira Kazar pula, Puteri Sarah pasrah

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Fizo Omar Vs Mawar

Kartunis Turkiye, Palestin sekolahkan Charlie Hebdo

Kantoi bercium di kelab malam, kekasih pelakon tuntut janji (Video)

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker