Miss Universe Cemas Diekori Pak Lebai – “Nampak Dia Calit Sesuatu Di Leher, Macam Minyak”

Miss Universe Cemas Diekori Pak Lebai – “Nampak Dia Calit Sesuatu Di Leher, Macam Minyak”

Setiap wanita sudah pastinya akan berasa cemas jika berdepan dengan situasi mendebarkan seperti diekori atau dicabul oleh lelaki.

Apatah lagi, zaman sekarang ini mereka semakin berani berbuat begitu di tempat terbuka dan sesetengah orang awam pula memilih untuk berdia

Miss Universe Malaysia 2020/2021, Franscisca Luhong James baru-baru ini berdepan dengan detik cemas apabila dia diganggu oleh lelaki yang sama pernah mengganggunya kira-kira setahun lalu.

Menerusi Instagram, Francisca, 27, berkongsi pengalamannya itu ketika berada di Starbucks di sebuah hotel di Kuala Lumpur pada Selasa.

Selepas temujanji spa, apabila saya keluar dari lif menuju ke lobi untuk menunggu Grab, saya ternampak lelaki itu sekali lagi… ….orang yang sama, pakaian sama namun berlainan kain yang disangkut di bahu. Lebih menakutkan saya nampak dia calit sesuatu pada lehernya, seperti minyak.”

Francisca kemudian bergegas ke Starbucks namun lelaki tersebut tetap mencari dan mengekorinya malah dengan selamba duduk berdepan dengan mejanya sebelum dibantu oleh pengawal keselamatan.

Mahu orang lain berwaspada, Francisca berkongsi gambar lelaki itu yang dilihat lengkap berjubah putih serta berkopiah dengan kain selempang di bahu. Bn

Miss Universe Cemas Diekori Pak Lebai – “Nampak Dia Calit Sesuatu Di Leher, Macam Minyak”

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Nikita Mirzani tetap solat Subuh walaupun mengaku berzina dengan teman lelaki

Dipaksa makan daging babi, dirogol jika ‘scammer’ gagal capai sasaran jualan

Anak artis wanita popular dihukum penjara

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker