Seksi Saya Ni Takdelah Terlampau – Nadia Brian

Seksi Saya Ni Takdelah Terlampau – Nadia Brian

Seperti biasa, selebriti di Malaysia ini terutamanya wanita sering mendapat kritikan atau ‘teguran’ daripada netizen jika mereka berpendapat artis tersebut terlalu seksi.

Mungkin juga ia kerana kita hidup dengan adat dan budaya timur yang tidak bersesuaian dengan pakaian menjolok mata, tidak seperti bintang-bintang di negara barat.

Nadia Brian, antara aktres yang sering terpalit dengan kontroversi pemakaian seksi dan sering meraih tumpuan netizen yang mengkritik gaya fesyennya.

Meskipun sering dikecam kerana berpakaian terlalu terdedah dan menampakkan mana-mana bahagian badan, Nadia atau Nadia Najwa Mohamed Rashidi akui menerima kecaman dengan hati terbuka.

Aktres berusia 32 tahun itu menganggap ia adalah terguran daripada netizen serta doa agar dia terbuka hati untuk berubah menjadi lebih baik.

Dari awak kemunculan orang kata saya sangat feminin dan seksi. Saya pakai baju kurung pun orang kata seksi. Seksi itu umum tapi mungkin sebab ada terdedah sedikit orang anggap itu seksi.”

Tambah Nadia lagi, dia tidak berasa penat dengan komen-komen kritikan daripada peminat sebaliknya seronok kerana menjadi diri sendiri.

Padanya lebih baik begitu daripada menjadi seorang yang hipokrit selain turut meminta maaf dan akan cuba memperbaiki dirinya.

Sebenarnya kita biar jadi diri sendiri, taknak hipokrit. Tapi, takdelah teruk sangat. Saya rasa seksi saya ni takdelah terlampau.” Bn

Seksi Saya Ni Takdelah Terlampau – Nadia Brian

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

PU Syed mohon FINAS tapis filem Pulau, terlalu seksi dan sangat teruk

Pemukiman Jemaah Menteri: Kementerian diterajui Mat Sabu dapat markah tercorot

Jangan ucapkan SABAR kepada orang yang dilanda musibah, tapi ucapkanlah perkataan ini…

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker