Terdiam Ditanya Soalan Rindu, Ramai Sebak Tengok Puteri Sarah (Video)

Terdiam Ditanya Soalan Rindu, Ramai Sebak Tengok Puteri Sarah (Video)

Baru-baru ini, tular video pendek memaparkan program Next To Neelofa yang menjemput selebriti jelita, Puteri Sarah sebagai tetamu undangan pada minggu tersebut.

Melalui video tersebut, dilihat Puteri Sarah berkongsikan momen-momen indah yang paling disukainya sepanjang mendirikan rumah tangga dan dia memberitahu sangat gembira ketika memasakkan sesuatu buat suami tercinta.



Menurutnya, mendapat pujian daripada suami selepas memasakkan sesuatu membuatkan dia merasa cukup dan tidak perlukan hal lain.

Jelas kelihatan dirinya sangat gembira apabila bercerita hal tersebut kepada Neelofa dan difahamkan, Puteri Sarah sering membuatkan pelbagai juadah buat suami semasa Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Bagaimanapun, hal yang mendapat perhatian apabila Neelofa menanyakan sama ada pelakon terbabit rindukan momen tersebut dan Sarah terdiam seketika, lalu menjawab ‘ya’.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata berasa sebak melihat perkongsiaan tersebut dan berasa kecewa dengan sikap suaminya iaitu Syamsul Yusof yang berubah sekelip mata. Bn



Terdiam Ditanya Soalan Rindu, Ramai Sebak Tengok Puteri Sarah (Video)


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Cara Hilangkan Dakwat Mengundi



Punca kekalahan Nurul Izzah

Langkah GRS seperti isytihar perang terhadap BN Sabah



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker