Bung nafi sedang sakit

Bung nafi sedang sakit

Timbalan Ketua Menteri Sabah, Bung Moktar Radin menafikan laporan beliau sedang sakit dan dirawat di hospital seperti gambar yang ditularkan di media sosial sejak semalam.

Pengerusi Barisan Nasional (BN) Sabah itu mengesahkan beliau sihat dan kini berada di Kuala Lumpur selepas menghadiri prosiding mahkamah pada Jumaat lepas.

“Kepada semua rakan dan juga musuh politik, jangan bimbang, saya kekal di posisi yang tenang dan masih sihat dalam perlindungan Allah.”

Katanya, beliau akan bersama rakyat dan penyokong BN di Kota Belud pada 10 Okt ini untuk melancarkan program Gelombang Biru dan Pelancaran Jentera Pilihan Raya Kota Belud serta Tuaran.

Sementara itu, Setiausaha Akhbarnya, Jaafar Abdul Wahid ketika dihubungi berkata, sejak semalam, beliau tidak henti-henti menerima panggilan dan WhatsApp daripada beberapa pemimpin serta rakan bertanyakan khabar Bung.

Katanya, ini selepas gambar tular di media sosial dan aplikasi WhatsApp menunjukkan Bung terbaring di atas katil sambil diziarahi Setiausaha Agung BN, Ahmad Maslan dan Menteri Pelancongan, Kebudayaan dan Alam Sekitar Sabah, Jafry Arifin.

“Gambar tersebut merupakan gambar lama sekitar 2015 atau 2016, ketika beliau balik daripada menjalani rawatan buah pinggang di China yang sengaja disebarkan dengan tujuan untuk menjejaskan reputasi Bung. Hentikan perbuatan menyebar berita palsu ini.” FMT

Bung nafi sedang sakit


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Benarkah Iskandar Zulqarnain adalah Alexander The Great? Bhg 3

Soo Wincci rasa tenang masuk masjid

Kehilangan pasangan hidup selepas 19 hari berkahwin

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker