Tiket konsert Rizky Febian ‘licin’ kurang sejam dijual

Tiket konsert Rizky Febian ‘licin’ kurang sejam dijual

Tidak sampai sejam, jualan tiket konsert penyanyi popular Indonesia, Rizky Febian In Kuala Lumpur habis terjual selepas dilancarkan pada pukul 3 petang hari ini.

Perkara tersebut dimaklumkan penganjur, The Jay Events & Media menerusi satu kenyataan yang dimuat naik dalam Instagram.

“Sold out (habis terjual). Terima kasih kepada semua yang menyokong konsert ini. Jumpa anda di sana!” tulis pihak penganjur.

Menjengah dalam ruangan komen, terdapat segelintir peminat penyanyi berusia 24 tahun itu kecewa apabila gagal mendapatkan tiket konsert selepas kesemuanya habis terjual dalam masa kurang daripada satu jam.

Malah, peminat yang gagal mendapatkan tiket menggesa pihak penganjur menambah satu lagi persembahan, bukan hanya satu malam seperti yang ditetapkan pada 20 Oktober nanti di Zepp Kuala Lumpur.

“Tolonglah tambah sehari lagi,” pinta seorang peminat.

“Tidak! Tolong lebihkan tiket atau tambah sehari lagi,” kata seorang lagi netizen.

Rizky yang mula mencipta nama menerusi lagu Kesempurnaan Cinta pada 2015 bakal menyanyikan sebanyak 25 buah lagu popular miliknya seperti Salah, Makna Cinta, Terlukis Indah dan Cuek.

Konsert penyanyi yang popular menerusi lagu Hingga Tua Bersama tersebut sekali gus menjadi persembahan pertamanya di Malaysia. K Online

Tiket konsert Rizky Febian ‘licin’ kurang sejam dijual


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Tak sempat ‘sedap’, polis tahan pengantin ketika majlis berlangsung

Lelaki pengsan akibat putus cinta [VIDEO]

Wanita terlalu cantik untuk bekerja sebagai tukang plaster [VIDEO]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker