Artis rambut merah berlagak Diva dibenci ramai

Artis rambut merah berlagak Diva dibenci ramai

Artis rambut merah berlagak Diva dibenci ramai
Gambar Hiasan

Hendak kata terkejut sangat dengan perangai artis wanita berambut merah ini, tidaklah juga. Sebabnya, sudah banyak kali juga dia buat perangai ala-ala diva dia itu di hadapan orang termasuklah dengan pihak media sendiri.

Pengalaman peribadi Cik Bunga pun ada dengan pelakon ini. Kalau ingat semula, memang geram. Tetapi, tak sangka pula kalau di negara orang pun dia nak buat perangai begitu.

Kisahnya, pelakon ini diminta untuk hadir ke sebuah negara jiran untuk promosi filem yang dibintangi. Maklum sajalah, kalau sesi sidang media, adakala memang semua orang berdepan dengan situasi menunggu lama. Tak artis yang datang lambat, VVIP datang lambat.



Tapi kalau sudah di bawah urusan kerja, ikutkan sajalah, betul tak? Ini tidak, si dia ini mula resah nak balik cepat, mahu tinggalkan sidang media di luar negara itu untuk balik bilik.

Berulangkali cakap dengan pihak pengurusan di sana sampaikan apabila diberitahu dia memang kena habiskan sesi tersebut sehingga tempoh yang ditetapkan, dia mula buat muka mencuka.


Baca Artikel Menarik:

Intan Najuwa sorok tunang



Masalahnya, semua orang yang ada di tempat berkenaan boleh tengok reaksi wajah aneh yang dibuat. Orang bertanya-tanya, pelakon ini okey ke tak? Cik Bunga dengar pun rasa malu. Lagipun, dia tak cuma bawa nama sendiri, nama Malaysia sekali.

Satu hal lagi, juga kejadian di sana. Si aktres ini mempersoalkan kenapa nama pelakon lelaki yang membintangi filem yang sama diletakkan nombor satu pada senarai artis yang ada. Hello! Aktor itu memang popular daripada awak, realistiklah sikit.

Sepanjang Cik Bunga ada dalam industri ini, tak pernah lagi kita dengar aktor itu buat perangai bukan-bukan atau buat onar. Tertib kelakunya, bukan macam awak. Lagipun, itu cuma senarai, kenapa nak jadi isu besar?

Maka dapat Cik Bunga simpulkan, memang artis wanita ini berangan diva tak habis-habis. Masalahnya, dia tahu tak semua orang dah meluat dengan perangai dia itu? Itu belum lagi Cik Bunga sebut pasal kerenah dia suka nak heret adik dia yang sendu itu ke mana-mana majlis.



Ramai orang belakang tabir bengang dengan tindakan dia ini tahu. Moga lekaslah berubah.


Baca Artikel Menarik:

Anak ND Lala terpaksa utus surat kepada bapa

– Utusan



Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:
MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214
Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]



Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

 

Sol serabai, bini no. 2 tak reti jaga ke, soal netizen



Azwan suruh Aaron maki saja dua orang tu

PRN: PH-BN capai kata sepakat, penyandang kekal bertanding

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker