Laudya Chintya Bella berkahwin dengan Putera Arab?

Laudya Chintya Bella berkahwin dengan Putera Arab?

Tular Berita Sudah Bernikah Dengan Putera Raja Arab, Ini Jawapan Laudya Chintya Bella

Bekas isteri kepada Engku Emran, Laudya Chintya Bella baru-baru ini telah dihadapkan dengan satu khabar angin yang mengatakan dia sudah pun berkahwin dengan seorang Putera Raja Arab melalui proses ta’aruf.

Enggan mendiamkan diri, Laudya tampil memberikan kenyataan menerusi pengurusnya, Rita yang menafikan sekeras-kerasnya khabar angin itu.

Saya minta maaf kerana berita ini sangat tidak benar. Semoga kita semua terhindar dari fitnah, ya. Barakallahufik – Rita, pengurus Laudya.

Dalam pada itu, Rita berkata keputusan untuk bercakap mengenai isu ini adalah untuk mengelak fitnah yang telah menyerang majikannya itu.

Terdahulu, Laudya Cynthia Bella pernah digosipkan sedang rapat dengan seorang jejaka dari Dubai. Perkara itu kemudiannya seperti disahkan setelah rakan artis, Shireen Sungkar telah bertemu dengan Laudya di Dubai.

Laudya yang juga seorang usahawan dan artis terkenal di Indonesia pernah mendirikan rumah tangga bersama suami Noor Nabila, Engku Emran dalam sebuah majlis tertutup di Kuala Lumpur pada tahun 2017.

Selepas tiga tahun mendirikan rumah tangga, keduanya mengambil keputusan untuk berpisah dan tidak dikurniakan sebarang cahaya mata. Bn

Laudya Chintya Bella berkahwin dengan Putera Arab?


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


‘Aku Simpati Dengan Dia’ ….Hattan Simpati Dengan Ning Baizura

Hattan Tiada Masalah BBNU ‘Cover’ Lagunya, Bagi ‘Warning’ Awal-awal Tahan Telinga Jika Jahanam [VIDEO]

‘I Love Being Viral’ – Cubaan Jatuhkan Reputasi …Ning Baizura Tak Endah Kecaman [VIDEO]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker