Sering berbikini, Adeline Tsen cuma nak sihat sahaja (Video)

Sering berbikini, Adeline Tsen cuma nak sihat sahaja (Video)

Sering berkongsi atau memuat naik foto berbikini dalam media sosial terutama Instagram, pelakon Adeline Tsen mengharapkan bukan hanya perihal tersebut yang mencuri perhatian netizen.

Pemilik nama lengkap, Adeline Anthony Primus Tsen itu berharap agar dirinya juga semakin sihat dalam pada susuk tubuhnya yang ramping acap kali mendapat pujian ramai.



Menjawab pertanyaan rawak peminat dalam sesi soal jawab Instastory yang mengatakan dirinya semakin hari, semakin seksi, balas Adeline ringkas: “Saya berharap semakin sihat hari demi hari.”

Sementara itu, ditebak pertanyaan sekiranya dirinya diberi peluang kembali ke masa lampau adakah perkara yang ingin diubahnya, balas pelakon telefilem Imam Kacak Pakwe Kami itu: “Barangkali, saya tidak berada di Malaysia (tertawa) mungkin saya akan berada di mana-mana pantai (bekerja).”

View this post on Instagram



A post shared by Barbie Tsen 🦋 (@adelinetsen)

Terdahulu, penampilan terbaharu Adeline kian mencuri perhatian khalayak apabila sering berbikini yang kebanyakan foto dikongsi berlatar kawasan pantai.

Wanita berusia 36 tahun berketurunan Kazadan Cina itu turut selalu berkongsi untaian foto melakukan senaman di gimnasium sekali gus memaparkan sosok tubuhnya yang mencolok mata.



“B, kenapa you hot sangat,” demikian antara komen ditinggalkan rakan seperjuangan, Uqasha Senrose yang memuji penampilan Adeline yang bertubuh ramping menjadi idaman ramai orang. K Online

View this post on Instagram

A post shared by Barbie Tsen 🦋 (@adelinetsen)



Sering berbikini, Adeline Tsen cuma nak sihat sahaja (Video)


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Siakap kayangan RM90 seekor, pemilik restoran dikenakan kompaun

Pengerusi tahfiz dikecam buat kenyataan bercanggah terhadap mangsa rogol bawah umur



MasyaAllah saya langsung tidak ingat apa-apa – Aprena Manrose

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker