Ramai lagi berjoget, tayang payudara, kenapa serang saya saja? – Ifa Raziah

Ramai lagi berjoget, tayang payudara, kenapa serang saya saja? – Ifa Raziah

Ramai lagi berjoget, tayang payudara, kenapa serang saya saja? – Ifa Raziah

Pelakon dan selebriti sensasi, Ifa Raziah, 47, menjelaskan, aksi menari di Tiktok termasuk video tepuk punggung bersama tiga lagi usahawan kontroversi tanah air yang tular baru-baru ini adalah sekadar kandungan hiburan semata-mata.

Menurut Ifa, tidak wajar untuk netizen menjadikan ia sebagai satu isu besar kerana platform Tiktok dan seumpamanya diwujudkan untuk segmen hiburan buat semua penggunanya.

“Nama pun untuk hiburan. Tiktok itu diwujudkan untuk orang hilangkan stres, jadi kita gunakan platform itu untuk hiburanlah. Kalau awak masuk untuk meroyan disitu, apa faedahnya?Pergilah tempat lain.

“Tempat itu untuk berhibur, dan kita gunakan juga untuk orang kenal jenama kita dan sebagai contoh saya nak promosi acara Starvendor dengan cara menari, apa salahnya?

“Kalau orang lain menari tak ada orang kisah, tapi bila saya buat, kenapa kisahkan pula?”katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia semalam.

Selain itu, kata Ifa, dia meluahkan rasa kesal kerana dirinya sentiasa ‘diserang’ netizen sedangkan terdapat ramai lagi pengguna media sosial yang melakukan aksi melampau dan seksi.

“Ramai lagi yang menari melampau, bertudung litup, tapi tayang payudara dan sebagainya. Kenapa yang itu netizen tak kisahkan? Saya menari takdelah melampau.

“Hairan jugalah saya, kenapa ramai benar netizen yang susah hati?Saya pun artis, dan tugas saya menghiburkan orang dan itu adalah bahan kandungan hiburan. Orang yang mengata itu ini pun, dalam keji, dia tengok juga,”katanya.

Dalam pada itu, Ifa juga menjelaskan bahawa dia cuma berseronok melakukan aksi bertepuk itu dengan tiga rakannya yang lain iaitu Datuk Seri Vida, Cheta Pot Pet dan Kak KM setelah lama tidak bertemu menerusi video yang tular.

“Macamlah engkau orang tak pernah bertepuk bertampar dengan geng sendiri. Masa macam inilah kami nak bergelak ketawa hilangkan stres, kami pun penat kerja. Sesekali jumpa, apa salahnya nak buat kandungan bertepuk amai-amai begitu.

“Kalau rasa nak bertepuk amai sama, jangan lupa datang nanti ke acara kami bermula 24 hingga 27 Jun ini di Malaysia Grand Bazaar, Lalaport,”katanya.

Terdahulu, satu video yang dimuat naik Kak KM atau nama sebenarnya Liana Rosli di Instagram baru-baru ini menjadi tular hingga mencetuskan kritikan dan amarah warganet.

Di ruangan komen ada yang menyebut mereka bagai hilang maruah dan segala teguran sebelum ini seperti tidak diendahkan. Utusan

Ramai lagi berjoget, tayang payudara, kenapa serang saya saja? – Ifa Raziah


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Cik Non Viral meninggal dunia (video)

GSC didenda RM45,000: Catut air mineral, Mister Potato

India robohkan rumah tokoh-tokoh Islam

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker