Dini Schatzmann nak kahwin Janna Nick, tapi…

Dini Schatzmann nak kahwin Janna Nick, tapi…

Pelakon Dini Schatzmann, 27, masih belum mempunyai tarikh dan tahun tertentu untuk mengakhiri hubungan percintaannya dengan selebriti popular, Janna Nick ke fasa perkahwinan.

Bagimanapun, Dini mengakui dia dan Janna memang ada perancangan ke arah itu (perkahwinan) berikutan hubungan cinta mereka juga difahamkan sudah tiga tahun terjalin sejak Jun 2019 lalu.



“Perancangan itu (kahwin) mesti ada, tetapi ia selalu saja berubah. Hanya itu yang boleh saya cakap. Kita berdua memang selalu ‘plan’ tapi kalau saya nak cakap majlis kami dalam satu, dua, tiga, empat atau lima tahun lagi, saya pun tak tahu nak cakap bila?

“Tapi, benda itu (perkahwinan) seperti yang anda semua tahu pasti akan datang juga apabila sudah tiba masa yang sesuai,” katanya ketila ditemui media baru-baru ini.

Ditanya juga mengenai apakah dia pernah berasa rimas apabila asyik ditanya berkaitan kisah cintanya, Dini yang dikenali menerusi drama Marry Me Senorita berkata dia okey dan memahaminya.

“Saya tak rimas pun sebab faham yang saya ini seorang artis dan juga ‘influencer’ yang mana mesti ada orang yang hendak tahu mengenai kisah kami terutama membabitkan peribadi.



“Malah, kalau orang taknak tanya itu, akan rasa lain pula kan. Jadi, bila saya ditanya mengenai perkara ini (cinta dan kahwin) memang okey kerana masing-masing ada hak untuk bertanya. Saya pula akan jawab apa yang boleh dijawab saja,” katanya lagi.

Baharu empat tahun menceburi karier seni sebagai pelakon, Dini bersyukur segala usaha gigihnya selama ini terutama belajar bahasa Melayu dan memasuki kelas lakonan mula membuahkan hasil dengan memenangi anugerah.

Terdahulu, Dini dinobatkan sebagai pemenang kategori Artis Baharu MeleTOP di Anugerah MeleTOP Era 2021 (AME2021) yang diadakan baru-baru ini. HM

Dini Schatzmann nak kahwin Janna Nick, tapi…




Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Annuar Musa akui ‘ingkar’ pada kehendak Pengerusi BN



Ajal Ketika Tukar Tayar Kereta Pancit, Dua Maut Di Rempuh Lori [VIDEO]

Glamor, nama sahaja tak cukup, Norman takkan masuk politik



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker