Shila Amzah Bagi Amaran Kepada Peminat

Shila Amzah Bagi Amaran Kepada Peminat

Satu ciapan di Twitter milik Juara Anugerah Juara Lagu (AJL36), Shila Amzah baru-baru ini mendapat perhatian netizen di media sosial.

Shilalas buat Provokasi?



Menurut perkongsian di twitter, dikatakan Shilalas yang merupakan kelab peminat Shila Amzah telah mebuat provokasi dengan memburukkan nama Shila Amzah.

Perkongsian tersebut telah dibalas oleh Shila Amzah sendiri apabila dia meminta supaya peminat tidak melakukan perkara yang tidak berfaedah tambah-tambah bulan Ramadhan yang hampir tiba.

Berhenti Membandingkan Sesama Wanita

Bukan itu sahaja, Shila juga turut memberi pesan kepada peminat supaya untuk berhenti daripada membandingkan sesama wanita dan menjatuhkan satu sama lain.



Tambahnya, masing-masing mempunyai kelebihan dan kekurangan sendiri dan berpesan supaya sentiasa bercakap yang elok sahaja.

Bertanggungjawab Mendidik Peminat

Tulisnya lagi, jika individu tersebut merupakan peminatnya, dia bertanggungjawab untuk mendidik peminat tersebut supaya tidak melakukan atau mengatakan perkara yang tidak baik kepada orang lain.

Dia juga tidak membenarkan perkara seperti ini dalam kelab peminatnya. Shila juga berpesan, tidak ada guna merendahkan orang lain untuk membuat dirinya kelihatan baik. Mr



Shila Amzah Bagi Amaran Kepada Peminat


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Proton Preve bakal diganti model baru



Wulan Guritno berani berbikini

Pendakwa kemuka 2 tuduhan pindaan terhadap Syed Saddiq



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker