Aksi panas Zul Ariffin ‘ala’ filem lucah [VIDEO]

Aksi panas Zul Ariffin ‘ala’ filem lucah (Video)

AKTOR Zul Ariffin mencetuskan kemarahan neetizen apabila berkongsi babak panas yang dianggap keterlaluan dan mempunyai unsur lucah di Instagramnya, semalam.

Video tersebut merupakan adegan lakonannya dalam drama terbaharu berjudul Perempuan Itu yang bakal ditayangkan mulai 4 April di TV3.

Dalam video berkenaan, pelakon berusia 35 tahun itu dlihat mendukung pelakon baharu, Siti Hariesa dan dianggap keterlaluan serta tidak sesuai untuk ditayangkan kepada umum.

Lebih panas lagi apabila adegan Siti Hariesa yang sedang menyuap ‘whipping cream’ ke mulut Zul sambil menggerakkan tubuhnya dengan gaya menghairahkan telah membangkitkan rasa kurang senang warganet dan mereka menyelar adegan tersebut seperti filem lucah.

Drama arahan Erma Fatima itu difahamkan akan disiarkan pada bulan Ramadan sekaligus orang ramai menganggap pihak stesen televisyen dan pengarah tidak peka dan telah mencemarkan bulan suci berkenaan.

Sehingga artikel ini ditulis, nama Zul telah ‘trending’ di Twitter dan rata-rata pengguna laman sosial tidak bersetuju jika drama tersebut terus ditayangkan di televisyen kerana dikhuatiri akan memberi kesan buruk kepada penonton di bawah umur.

Aksi panas Zul Ariffin ‘ala’ filem lucah (Video)


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Mahathir, Anwar & Hadi sudah tidak releven dalam politik negara

Muafakat Nasional kemungkinan terkubur kerana ego PAS

Memalukan! Tiga wanita bergelek di majlis akhir tahun sekolah tahfiz [VIDEO]

Rafizi tidak mahu ‘langgar’ Anwar kerana mahu parti stabil

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker