Fakta Perceraian Siti Saleha dan Ahmad Lutfi

Fakta Perceraian Siti Saleha dan Ahmad Lutfi

Pasangan pelakon Siti Saleha dan Ahmad Lutfi Azhar dikhabarkan telah memutuskan untuk bercerai setelah 4 tahun berkahwin. Kedua-duanya dilaporkan telah bercerai setelah hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Klang, Selangor, pagi tadi.

Untuk lebih jelasnya, lihat beberapa fakta berikut mengenai perceraian Siti Saleha dan Ahmad Lutfi Azhar.

1. Prosiding Sebutan Kes Penceraiannya

Menurut laporan dari Utusan, Siti Saleha selaku plainitif muncul di mahkamah tersebut bagi prosiding sebutan kes penceraiannya. Prosiding yang berlangsung sekitar 10 pagi itu dilakukan di hadapan Hakim Syarie, Mohd Hairuddin Ab Rahim. Turut hadir adalah suaminya, Ahmad Lutfi Azhar, 35.

2. Tidak Berkongsi Lebih Lanjut

Teka-teki berkenaan isu rumah tangga pelakon itu belum terjawab memandangkan Siti Saleha sendiri setakat ini tidak berkongsi berhubung hal peribadi kepada umum.

Belajar Nilai Moral Rumah Tangga Dalam Drama 7 Hari Mencintaiku 2
Korang Nak Muka Cantik Bak Kristal, Ikut Dua Rutin L’Oreal Paris Ni!

3. Sudah Lama Tidak Muatnaik Gambar Bersama

Ramai yang mula perasan bahawa pelakon berdarah kacukan sudah lama tidak memuat-naik gambar bersama. Kali terakhir dilihat memuat naik gambar bersama suami adalah sekitar awal tahun ini ketika menyambut hari kelahiran suaminya.

4. Krisis pandemik bukan punca perceraian

Sebelum ini, pada bulan September tahun 2020, Siti Saleha pernah ditanya mengenai keluarga dan perkahwinan ketika krisis pandemik Covid-19. Dia berkata, kehidupannya dan suami, Ahmad Lutfi Azhar dalam keadaan baik.

“Tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) berikan kami waktu untuk luangkan masa bersama memandangkan sebelum ini, masing-masing sibuk dengan urusan kerja. Tempoh itu juga saya gunakan untuk kembangkan hobi saya menjadi bakat contohnya memasak dan melukis,” katanya kepada Harian Metro.

5. Tahun Melayari Bahtera Perkahwinan

Siti Saleha mendirikan rumah tangga bersama Ahmad Lutfi pada 28 Julai 2017. Pasangan ini sehingga kini belum dikurniakan cahaya mata. Wn

Fakta Perceraian Siti Saleha dan Ahmad Lutfi


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Pelakon Mak Wan Latah Menikah Lagi, Kali Ini Pindah Ikut Suami Ke Kuala Pilah

Luna Maya Terkedu Ditanya Soalan Panas, “Awak Pernah Buat Jahat Dalam Kereta Tak?

Pak Nil bertemu jodoh?

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker