Zarina Anjoulie idam watak ustazah

Zarina Anjoulie idam watak ustazah

Sinonim dengan imej seksi dan bermulut lantang, pelakon sensasi Zarina Anjoulie bagaimanapun ingin menjadi wanita baik-baik, contohnya ustazah sebagai watak lakonannya.

Zarina atau mesra disapa Anju mahu memberikan kelainan dan mengelak daripada membawakan watak klise yang selalu dimainkan oleh pelakon lain, sekali gus satu cabaran baharu buat dirinya.

“Saya sebenarnya teringin hendak bawakan watak seorang ustazah. Watak sebegitu memang menarik, selain akan membuatkan penonton teruja untuk melihat saya dalam televisyen.

“Saya tidak kisah jika terpaksa mencabut bulu mata palsu dan memakai tudung labuh jika perlu membawakan watak seorang ustazah. Tidak salah rasanya jika saya tampil dengan kelainan,” katanya kepada Kosmo! Online.

Ditemui semasa majlis pelancaran filem Hantu Kuat Ketawa di Hadramawt Kitchen di Jalan Ampang, Kuala Lumpur hari ini, Zarina turut mengakui menerima banyak tawaran berlakon sepanjang tempoh ‘berehat’ sejak beberapa tahun lalu.

Bukanlah berlagak diva, Zarina terpaksa menolak tawaran tersebut atas beberapa faktor, terutama apabila terpaksa berjauhan dengan anaknya.

“Memang dah lama saya tidak berlakon dan menolak banyak tawaran kerana tidak boleh jauh dengan anak.

“Kebanyakkan penggambaran perlu dilakukan di luar Kuala Lumpur dan Nilai. Namun, saya sedia mempertimbangkan sebarang tawaran,” ujarnya.

Mengenai pembabitannya dalam filem Hantu Kuat Ketawa dengan membawakan watak Datin Nilam, Zarina terbuka hati untuk berlakon dalam filem arahan Mawi itu kerana terlalu meminati penyanyi itu.

“Sejak Akademi Fantasia musim ketiga (AF3) lagi saya memang minat dengan Mawi. Jadi, apabila ditawarkan berlakon bawah arahannya, sudah tentu sukar untuk saya tolak.

“Lagipun jalan cerita filem ini cukup menarik. Selepas mendapat tawaran saya terus berikan persetujuan,” ujarnya.

Selain Zarina, filem Hantu Kuat Ketawa yang akan ditayangkan menerusi Astro First bermula 27 Januari ini turut dibintangi pelakon Saiful Apek, Syanie dan Along Cham. K Online

Zarina Anjoulie idam watak ustazah


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Smart TAG, Touch ‘n Go lebih digemari pengguna

Blue Tears Kuala Selangor, Penemuan Luar Biasa

Kos RIFD tak sampai RM1, kenapa jual RM35?, soal Najib

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker