Damian pertahan tindakannya sambut Krismas

Sebaran :

Damian pertahan tindakannya sambut Krismas

Baru-baru ini komposer, penerbit lagu dan salah seorang anggota kumpulan V.E, Damian Mikhail Seet telah memuat naik satu perkongsian di halaman Instagram miliknya sebagai tanda meraikan perayaan Krismas.

Dalam perkongsian tersebut, dia telah membuat ucapan Selamat Hari Krismas kepada peminatnya bersama dengan isteri dan anak-anaknya.

Harap Sedar Dari Kejahilan



Perkongsian tersebut telah mendapat pelbagai reaksi dari pada golongan netizen. Ada yang mempersoalkan perayaan yang disambut oleh Damian, dan ada juga bersetuju bahawa perayaan tersebut kerana beranggapan perayaan tersebut untuk meraikan kepelbagaian budaya di Malaysia.

Harap – harap sedarlah dari kajahilan dan bawak bertaubat

…syukur dilahirkan di Sabah, tak adalah kami ini jahil sangat hendak bezakan antara kepercayaan, amalan dan budaya orang lain.

Rasa Diri Sentiasa Betul & Orang Lain Semua Salah



Damian telah membidas teguran tersebut dengan menyatakan bahawa dalam kalangan keluarganya ramai yang bukan Islam dan keluarganya merayakan semua perayaan di Malaysia dan sambutan ini merupakan cara untuk mendekati orang yang belum Muslim.

Kejahilan yang paling parah adalah kejahilan hati suka cari salah orang lain tanpa usul periksa dan ego rasa diri sentiasa betul dan orang lain semua salah.

Tambahnya lagi, dia masih muslim dan sejahil dirinya itu, dia telah berjaya mengislamkan seramai 31 orang untuk masuki Islam. Mr

Damian pertahan tindakannya sambut Krismas




Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Ibu Puteri Balqis tampil pertahankan anaknya

Nabila Huda berang dengan akak yang digelarnya bangsat


Sebaran :

Leave a Reply

Your email address will not be published.