Senario bakal ‘comeback’ dengan filem terbaru

Senario bakal ‘comeback’ dengan filem terbaru

Sebut sahaja Senario, pasti anda sudah terbayang babak-babak penuh mencuit hati dalam filem yang ditayangkan. Boleh dikatakan filem Senario cukup ‘legend’ dan memiliki tempat di hati peminat filem tempatan.

Sudah lama menyepi, Azlee yang merupakan salah seorang ahli kumpulan komedi Senario telah memuat sekeping gambar dan memberikan ‘hint’ bahawa filem Senariounion kini dalam pembikinan. Difahamkan, filem Senario terbaharu ini juga akan diarahkan oleh Aziz M. Osman.



Menurutnya, filem tersebut juga akan dibintangi ahli-ahli Senario lain termasuklah Wahid, Yassin, Saiful Apek, Mazlan Pet Pet. Bukan itu saja, ahli Senario terdahulu iaitu Hamdan dan Ilya juga dikatakan bakal muncul dalam filem itu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terutama sekali peminat Senario teruja dan ada juga yang berkongsi babak-babak legend dalam filem-filem terdahulu di Twitter.

Sebelum ini, kumpulan Senario telah membintangi 10 buah filem mereka sendiri yang diarahkan oleh pengarah-pengarah terkenal seperti Aziz M. Osman, Mamat Khalid dan Ahmad Idham.

Senario bakal ‘comeback’ dengan filem terbaru




Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Haris tegur Neelofa ‘headbanging’ masa dengar muzik



Pembida Harta Sajat Larikan Diri Rupa-Rupanya PA Aliff Syukri?

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker