Janda Kelantan sahamnya tinggi – DS Vida

Sebaran :

Janda Kelantan sahamnya tinggi – DS Vida

Berita pernikahan antara penyanyi rap Caprice bersama isteri yang dahulunya ibu tunggal anak seorang telah meraih perhatian ramai orang termasuklah usahawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Vida.

Jelasnya, memang diperakui golongan janda yang berasal dari Kelantan sering menjadi rebutan dan turut menjadikan contoh ramai lelaki bujang mengahwini ibu tunggal sebagai salah satu bukti yang menunjukkan mereka ini masih memiliki ‘saham’ yang tinggi.

Saya setuju 200 peratus saham janda lagi tinggi dan lebih mahal berbanding anak dara, pasti ramai yang tercabar dengan janda terutama janda Kelantan. Saya tengok dekat TikTok pun ramai lelaki nak kahwini janda.



Kata Vida, golongan ini sudah pandai berhias dan mencantikkan diri sekaligus membuatkan anak teruna lebih memilih untuk memperisterikan seorang janda.

Dedah jutawan kosmetik ini lagi, setelah lebih 4 tahun memegang status ibu tunggal, dia pernah dihampiri beberapa orang lelaki bujang yang menyatakan hasrat untuk menjadikannya sebagai pedamping hidup mereka.

Akui Vida, dia masih belum bersedia untuk bergelar isteri kerana masih trauma dengan kegagalan tiga perkahwinannya sebelum ini.

“Apabila hati dah retak lagi la takut..lebih-lebih lagi saya pernah trauma melalui alam perkahwinan dahulu, jadi saya dah tak sanggup nak hadap.” jelasnya lagi.



Terdahulu, gempar industri hiburan tanah air apabila DS Vida mengumumkan akan mengakhiri zaman solonya bersama bekas pembantu peribadi, Iqbal Zulkefli namun tidak dapat diteruskan kerana telah mendapat tentangan hebat daripada anak-anak. Bn

Janda Kelantan sahamnya tinggi – DS Vida


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU

Myvi Facelift 2022 mula masuk showroom?



Langgar SOP: “YB Pekan Sentiasa Dalam Perhatian Saya” – Khairy Jamaluddin


Sebaran :

Leave a Reply