Semakin berseri Neelofa dalam keadaan hamil

Semakin berseri Neelofa dalam keadaan hamil

Pelakon dan pengacara popular, Neelofa telah mencuri perhatian warganet selepas kini kelihatan jelas ‘baby bump’ sewaktu menghadiri majlis sebuah jenama fesyen antarabangsa terkenal, Dior, semalam.

Menerusi entri Instagram, adiknya yang juga personaliti media sosial, Ameera Khan ada memuat naik beberapa gambar figura itu yang dikatakan telah berbadan dua, malah seolah-olah menguatkan lagi tanda tanya orang ramai mengenai kehamilan tersebut.

Sementara itu, bekas pengacara rancangan MeleTOP itu juga telah menerima pelbagai reaksi warganet setelah memuat naik satu gambar, di majlis yang sama.

Rata-rata peminatnya meluahkan rasa teruja selain mendoakan yang terbaik buat usahawan terkenal itu.

“Memang Neelofa hamil kerana sudah melihat video yang jelas di TikTok. Semoga dipermudahkan Neelofa bersalin,” komen seorang individu.

“Semakin berseri-seri lah bakal Mommy ini,” komen juga seorang individu.

“Alhamdulillah, semoga dipermudahkan segala urusan Lofa,” komen lagi seorang peminatnya.

Walaupun sebelum ini desas desus kehamilannya masih menjadi teka-teki, namun Neelofa masih mengambil pendekatan untuk tidak memberikan pengesahan mengenai perkara tersebut.

Sekadar informasi, Neelofa dan suami tercintanya yang juga pendakwah bebas, Haris Ismail selamat diijab kabulkan pada tanggal 27 Mac lalu, di sebuah hotel terkemuka di ibu kota. Utusan

Semakin berseri Neelofa dalam keadaan hamil


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU

Myvi 2022, ini 9 ciri menarik pada model kali ini

Lawak ‘Terlampau’ – Puteh mohon maaf kepada Najib

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker