Pinggang ramping, baju ketat, Che Ta jadi bahan lelaki miang

Pinggang ramping, baju ketat, Che Ta jadi bahan lelaki miang

Pelakon jelita, Rozita Che Wan telah mencuri perhatian pengikutnya apabila telah berkongsikan gambar dirinya di laman Instagram baru ini.

Rozita Che Wan atau lebih mesra di sapa Che Ta, telah menarik perhatian khususnya golongan lelaki apabila melihat keadaan terkini dirinya yang dilihat begitu menggodakan.

Perkongsian Che Ta tersebut, dia telah memperlihatkan dirinya memakai jaket dan baju berwarna putih dalam gambar tersebut. Difahamkan, dia telah mencuri perhatian netizen kerana terpukau dengan kecantikkannya serta terlihat muda meskipun usianya mencecah 50 tahun.

“Che Ta umur dah berapa, pinggang ramping lagi, terbalik dengan kita yang muda ni tapi badan macam mak orang,” komen pengikutnya.

Difahamkan, perkongsian tersebut dibuat olehnya adalah bertujuan untuk mempromosikan drama terbaharu lakonannya di Tv3, dan memegang watak sebagai seorang detektif.

“Kalau detektif lagu ni hampa kalau kene hambat atau siasat hampa nak tak?, malam ni jangan lupa naaa. Tahyul, 10 malam. Set siap- siap,” tulis Che Ta.

Selain pujian, pelakon ini telah menerima komen nakal yang berbaur lucah apabila ada yang didakwa telah menjadikan Che Ta bahan untuk lelaki miang yang melihatnya.

Ini kerana gambar tersebut telah memperlihatkan bahagian dadanya yang kelihatan menonjol, lantas telah mengundang komen-komen nakal lelaki miang yang melihatnya.

“Sedapnya buah d*d* bes*r ah

“Tolong tangkap saya sekarang detektif lawa

“Wow besarnya k*p*k,”komen lelaki miang di Instagramnya.

Diharap kepada mereka ini komenlah dengan berhemah, jaga sopan santun.

Pinggang ramping, baju ketat, Che Ta jadi bahan lelaki miang


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Tujuan PPBM ditubuhkan hanya untuk bunuh UMNO – Tok Mat

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker