Sesungguhnya azab neraka itu pedih tak terperi – Netizen

Sebaran :

Sesungguhnya azab neraka itu pedih tak terperi – Netizen

Jika kita lihat, isu kontroversi yang melibatkan pelakon wanita Nora Danish berpakaian seksi masih lagi belum reda dan hangat diperkatakan.

Ini berikutan sejak keberadaan pelakon wanita berkenaan di Langkawi hingga kini, dia masih lagi menjadi tumpuan warga netizen untuk “membahannya” dek kerana sering memuatnaik gambar didakwa agak “belanja”.

Apa yang menghangatkan lagi isu ini, apabila pelakon ini juga telah menutup semua ruangan komen pada setiap hantaran gambar di Instagramnya semasa bercuti di Langkawi, dan kembali membuka ruangan komen tersebut setelah pulang ke ibu kota.

Difahamkan, Nora mendakwa isu kontroversi seksi yang terpalit pada dirinya kini, ia adalah sesuatu yang subjektif dan hanya menjadi dirinya sendiri.

Melihat daripada kenyataan yang dibuat oleh pelakon ini, rata-rata telah memberikan pelbagai respon mengikut perspektif yang berbeza.

Menurut netizen, meskipun ia adalah subjektif, namun menjadi tanggungjawab sebagai umat Islam untuk menegur ke arah kebaikan.

“Aku selalu mendoakan kepada wanita-wanita yang belum lagi menutup aurat, semoga anda diberikan hidayah, sesungguhnya azab neraka Allah itu pedih tak terperi

“Boleh jadi diri sendiri tapi biarlah bermaruah dan ada adab malu, malu dengan Allah

“Doa yang baik baik semoga kita semua diberikan petunjuk dan hidayah,” tulis netizen. Waay

Sesungguhnya azab neraka itu pedih tak terperi – Netizen


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Pukul rakan hingga mati tak puas hati upah baiki tandas


Sebaran :

Leave a Reply