Aksi Nora Danish jadi perhatian lelaki

Aksi Nora Danish jadi perhatian lelaki gersang?

Pelakon wanita, Nora Danish telah menarik perhatian netizen khususnya golongan lelaki ‘miang’ gara-gara berkongsikan gambar ‘belanja’ di Instagramnya sejak semalam.

Nora yang kini berada di Langkawi, Kedah telah berkongsikan beberapa aktiviti yang dilakukan olehnya sejurus tiba di pulau berkenaan ketika bercuti bersama keluarganya.



Apa yang menarik perhatian netizen, perkongsian Nora itu lebih tertumpu pada dirinya yang didakwa terlalu ‘belanja’ di kawasan kolam renang persendirian dalam biliknya.

Nora yang dilihat telah memakai baju berwarna putih, didakwa terlalu seksi sehingga memperlihatkan bahagian atas dadanya.

Ekoran daripada perkongsiannya itu, ia telah mengundang pelbagai reaksi pengikutnya, malah ada yang tidak lepas untuk menjadikannya ‘bahan’ apabila melihat aksi Nora ketika berada di kolam berkenaan.



Tinjauan Waaw.my mendapati pelakon ini telah menutup ruangan komen di Instagramnya, ini kerana didakwa telah menerima pelbagai komen yang mengecam dan menyelarnya.

Selain itu, pelakon drama Mok Cun ini berkata, dia menzahirkan ucapan terima kasih kepada suaminya Mohamad Nedim Nazri kerana membawanya bercuti ke Langkawi setelah sekian lama tidak bersiar-siar.

“Tanpa dia, mungkin kami tak pegi Langkawi secepat ini, awak adalah terbaik la booboo, peluk cium, peluk cium,” ujar Nora Danish.

Terdahulu, Nora yang telah pergi ke Langkawi apabila kerajaan telah mengumumkan bermula 16 September ini Langkawi sudah boleh dikunjungi pelancong domestik yang memenuhi kriteria SOP dari seluruh negara, termasuk dari negeri yang berada dalam Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara. Ww



Aksi Nora Danish jadi perhatian lelaki


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Ular sawa belit kaki, lelaki selamba ajak berbual



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker