Dapat Barang Terus Lenyap, Erma Fatima Dituduh Penipu

Dapat Barang Terus Lenyap, Erma Fatima Dituduh Penipu

Pelakon dan pengarah Erma Fatima meluahkan rasa berang apabila dia telah dituduh sebagai penipu oleh seorang peniaga gara-gara tidak membuat ulasan produk yang telah dihantar individu terbabit.

Difahamkan, peniaga tersebut telah membuat video di aplikasi TikTok di mana Erma Fatima seolah-olah tidak menunaikan janji untuk membuat ulasan produkyang dijualnya.

Tidak puas hati dengan tuduhan tersebut, Erma menganggap tindakan individu tersebut sebagai biadap dan sengaja menimbulkan kebencian orang terhadap dirinya.

Ujar Erma, dia tidak pernah meminta untuk membuat sebarang reviu produk malah enggan meletakkan sebarang bayaran jika terpanggil untuk melakukan kerja tersebut.

Biadab! Mereka ini buat artis macam hamba. Tak reti bersyukur orang tolong. Baru saya faham kenapa Janna Nick dan ramai artis pun geram. Semalam saya dapat mesej yang dia viralkan dekat TikTok. Saya tak minta buat ulasan. Dia yang hantar produk dan minta tolong saya buat ulasan.

Dalam perkongsian tersebut, Erma turut memuat naik tangkap layar mesej individu tersebut yang bertanyakan mengenai ulasan produk.

View this post on Instagram

A post shared by ermafatima (@ermafatima)

Erma juga menjelaskan bahawa dia tidak melakukan ulasan produk di laman sosial seperti yang dipinta kerana sibuk menjaga ibunya yang kini sedang sakit.

Di akhir perkongsian, pelakon drama Mok Cun ini juga menyatakan bahawa dia akan memulangkan semula produk yang dihantar kerana tidak ingin membantu orang yang tidak menghargai usaha orang lain. Bn

Dapat Barang Terus Lenyap, Erma Fatima Dituduh Penipu


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Ratusan surat beta terima dari rakyat, rintih penuh duka – Agong

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker