Azwan Ali Buat Laporan Polis Terhadap Pelakon Wanita

Tak Main-Main, Azwan Ali Selesai Buat Laporan Polis Terhadap Pelakon Wanita

Pengacara sensasi, Azwan Ali dilaporkan telah selesai membuat laporan polis terhadap seorang pelakon wanita terkenal yang didakwa telah membuat kenyataan fitnah terhadap dirinya.

Azwan Ali yang lebih dikenali sebagai Diva AA itu dilihat berkongsi mengenai laporan itu di laman Instagramnya, baru-baru ini.

Jelas Azwan dalam laporan polis itu , kenyataan fitnah yang diterima olehnya telah merosakkan reputasinya sebagai anak seni.

Report polis done, kes fitnah dan ugutan bunuh. Sekarang percayakan pihak polis.

Terdahulu, media tempatan melaporkan bahawa Azwan Ali ada bercadang untuk mengeluarkan saman bernilai RM5 juta kepada seorang pelakon wanita yang didakwa telah memfitnahnya.

Dia yang pada awalnya memberi kenyataan provokasi kepada pelakon wanita itu mengenai cara berpakaian ketika menerima vaksin telah mendapat ‘serangan balas’ daripada aktress terbabit yang mengaitkan kemewahan yang dimiliki oleh Azwan Ali ada berkaitan dengan Menteri Kanan Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), Azmin Ali yang juga merupakan abang kandungnya.

Selebriti wanita itu berkata demikian kerana terkejut dengan perkataan ‘b*rit mak hang’ yang ditulis pengacara sensasi itu.

Azwan Ali Buat Laporan Polis Terhadap Pelakon Wanita


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Nazri tandatangan SD sokong Ismail Sabri jadi PM

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker