Ulas produk besarkan aset, Raja Afiq dikecam netizen

Sebaran :

Ulas produk besarkan aset, Raja Afiq dikecam netizen

Buat Ulasan Produk Besarkan Aset, Raja Afiq Mohon Maaf Gara-Gara Dikecam Netizen

Gara-gara memuat naik ulasan produk besarkan payudara di Instagram, pelakon Raja Afiq hebat dikecam netizen yang menganggap pelakon itu tidak sensitif dan keterlaluan.

Enggan berdiam diri, Raja Afiq bertindak memadam hantaran tersebut dan memulangkan semula wang bayaran yang diterimanya untuk melakukan reviu tersebut.

Ujar Afiq lagi, dia memahami jika ada yang tidak senang hati dengan hantaran tersebut dan memohon maaf menerusi sebuah entri yang dimuat naik di Instagram Story miliknya.

IG Story Raja AfiqSumber : Instagram Raja Afiq

Minta maaf fasal posting tadi sebab keterlaluan. Yang urus semua itu PA (pembantu peribadi) saya dan sekarang saya dah padam posting, duit review pun dah dipulangkan.


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Tambahnya lagi, bukan dirinya sahaja menerima kecaman namun isteri, penyanyi Soffwany Yusoff turut menerima nasib yang sama.

“Yang buat saya marah apabila orang sibuk serang IG isteri saya dengan ayat yang kasar. Saya dah senyap kau saja nak bakar bagi panas, dah tak ada kerja ke.” tulisnya lagi. Bn

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:

MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214

Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

Ulas produk besarkan aset, Raja Afiq dikecam netizen

Kenapa 2 surat berbeza JPPM berkait pemilihan parti


Sebaran :

Leave a Reply