Neelofa hilang 100000 pengikut di Instagram?

Neelofa hilang 100000 pengikut di Instagram?

Neelofa hilang 100000 pengikut di Instagram?

KUALA LUMPUR: Dihimpit dengan pelbagai spekulasi, nama pengacara dan pelakon popular, Neelofa kini cukup hangat diperkatakan. Apa sahaja berita, pasti menjadi bualan warganet yang ‘bengang’.

Terbaharu, penurunan jumlah pengikut Neelofa di Instagram pula menjadi buah mulut ramai apabila dia kehilangan 100,000 pengikut dipercayai disebabkan oleh rasa marah dan bengang warganet.

Neelofa yang memegang takhta selebriti tempatan paling ramai pengikut di Instagram dengan 8.6 juta pengikut sebelum ini kini mencatatkan penurunan ke 8.5 juta dalam tempoh satu hari.

Ini bukan kali pertama pengacara itu berdepan isu penurunan jumlah pengikut di media sosial. Sebelum ini, dia turut kehilangan 100,000 pengikut gara-gara insiden pelancaran keluaran tudung baharu di sebuah kelab tiga tahun lalu.

Sebelum ini, Neelofa pernah mencetuskan kontroversi selepas melanggar SOP dengan merentas negeri ke Pulau Langkawi di Kedah dan Nilai, Negeri Sembilan bersama suaminya, Haris Ismail.

Malah, Neelofa juga mencetuskan kontroversi lagi apabila dia didakwa melanggar prosedur operasi standard (SOP) Aidilfitri dengan menyambut hari raya bersama lebih 10 ahli keluarganya di sebuah kediaman di ibu negara pada 13 Mei lalu.

Malah, pengacara itu juga berdepan satu lagi dakwaan mengenakan niqab tanpa memakai pelitup muka seperti mana diwajibkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Utusan

Neelofa hilang 100000 pengikut di Instagram?


Baca Artikel Menari

Layari Laman Facebook MYKMU NET


Neelofa kantoi rentas negeri lagi, kali ini didakwa ke Nilai 3 beli karpet

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker