Netizen ‘try’ anak sulung Ebit Lew


Netizen ‘try’ anak sulung Ebit Lew. Netizen hari ini mengambil kesempatan bergurau dengan Ebit Lew gara-gara tindakan penceramah popular tersebut memuat naik gambar anak perempuannya, Safiyyah di laman Facebook.

Ebit dalam satu hantaran hari ini berkata, gambar dimuatnaiknya itu merupakan selfie yang diambil bersama-sama Safiyyah setelah diminta berbuat demikian oleh anaknya tersebut.

“Selalu pergi mana-mana orang ajak selfie. Ni Safiyyah Lew ajak selfie. Selamat hari raya anakku. Apa misi ayah lepas ni? Ayah mesti penatkan? Ayah rehatlah sikit. Kasihan ayah.

“Doakan ye anakku. Ayah buat semua ni cuma kerana ingin menunjukkan sikit rasa syukur pada Allah. Terima kasih pada Allah. Dari kecil sampai sekarang dia dengar doa ayah. Tak berhenti buat baik pada kita. Yang beri semuanya. Tiada kita punya. Semuanya milik Allah,” katanya hari ini.

Pengguna Facebook bernama Syazwan Sharudin berkata, dia bermimpi malam semalam bahawa bapa mentuanya menyerupai wajah Ebit.

“Malam tadi mimpi ayah mentua muka sama mcm ustaz…hmm,” katanya.

Khairul Azim pula berkata: “Masyallah. Ayah rehatlah dulu, nanti saya pikul tanggungjawab ayah pulak.”

Menurut Muhd Kamal pula, dia berharap agar Ebit berehat dan menyerahkan tanggungjawab membantu orang ramai bersama-sama dengan Safiyyah.

“Ayah Ebit rehatlah. Dah tiba giliran saya dengan Safiyyah pula untuk teruskan misi dan perjuangan ayah Ebit. Insya-Allah,” katanya. K Online

Netizen ‘try’ anak sulung Ebit Lew


Baca Artikel Menarik

Layari Laman Facebook My KMU NeT


Ustaz Ebit Lew Beli 500 Tab Guna Wang Sumbangan TMJ Untuk Pelajar Kelas Online

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker