[VIDEO] “Blackout Terus Aku Dengar” – Geng Wanita Menyanyi Lagu Blackpink Ini Buat Ramai Sakit Kepala 💆‍♂️

Siapa je tak kenal Blackpink iaitu kumpulan wanita popular di Korea yang menjadi bualan hangat sehinggakan terkenal di Hollywood

Difahamkan Blackpink membawa maksud yang lebih mendalam daripada sekadar bermaksud penyatuan dua warna yang mempunyai perbezaan yang ketara.

Kumpulan wanita ini terdiri daripada empat orang ahli iaitu Jisoo, Jennie, Rosé dan Lisa. Antara lagu terkenal nyanyian mereka adalah How You Like That, Boombayah, Kill This Love dan banyak lagi.

Namun, lain pula dengan video yang tular di Twitter baru-baru ini apabila beberapa orang wanita dilihat membuat persembahan lagu Blackpink berjudul How You Like That menarik perhatian.

Dari kiri Lisa, Jennie, Jisoo dan Rosé.

Dari kiri Lisa, Jennie, Jisoo dan Rosé.

Image via Coconuts Jakarta

Sebutan nyanyian dan gelagat tarian buat ramai mahu tergelak

Menerusi video tersebut, kelihatan persembahan mereka semasa menyanyikan lagu tersebut sangat jauh berbeza dan sukar difahami daripada lirik asal.

Mendengar setiap lirik yang disampaikan dan ditambah pula dengan gelagat tarian mereka itu dianggap cukup menghiburkan buat sesiapa saja yang melihat.

VIDEO DIBAWAH:-

[KGVID]https://videos.files.wordpress.com/Zypunv3j/blackout-terus-aku-dengar-geng-wanita-menyanyi-lagu-blackpink-ini-buat-ramai-sakit-kepala_hd.mp4[/KGVID]

“Awal-awal dah bunyi jawa, ni bukan blackhead dah ni blacklist” – Netizen

Sementara itu, tinjauan di ruangan komen mendapati, rata-rata netizen juga turut terhibur melihat video berkenaan dan meninggalkan pelbagai reaksi mereka.

Ketika artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih 62.0K views, 1.5K retweets dan 1.3K likes. 

VIDEO DARI BLACKPINK:-

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=ioNng23DkIM[/embedyt]

Digelar BLACKPINK Malaysia, Dolla dedah sejarah penubuhan kumpulan (video)

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker