Adik Neelofa Ameera Khan Up Gambar Baru, Sekali Kena Selar Dengan Warga Maya


Nama Little Miss Khan mungkin tidak asing lagi bagi mereka yang sering ‘bersiar-siar’ di media sosial.Little Miss Khan atau Ameera Khan yang merupakan adik kepada pengacara Neelofa itu juga dikenali sebagai social media influencer kerana dia mempunyai seramai sejuta lebih pengikut di Instagram miliknya.

Baru sahaja menyambut hari lahir ke-20, adik kepada selebriti popular Neelofa iaitu Ameera Khan kembali menjadi perhatian di media sosial miliknya.Dengan memiliki wajah kacukan Pakistan dan Arab, kecantikan Ameera sering menjadi idaman para gadis selain mempunyai aura sebagai seorang model.

“Bapa PU Riz Usahawan Berstatus Datuk Seri… Jangan Tuduh Dia Minta RM100,000 Daripada Neelofa!” – Ayu Puteh

Terbaru, Ameera atau lebih dikenali sebagai Little Miss Khan memuat naik gambar terbarunya, namun ramai pengikutnya atau orang luar bertindak menyelarnya kerana dikatakan campur tangan perihal kakaknya Neelofa.

“Ada terbaca dia ni tegur little miss khan pasal aurat. entah dia ni ke adik dia ke. trigger terus kot. relex je la org tegur pasal aurat, asalkan tegurnya baik2. tp biasalah keluarga neelofa ni mmg jenis depa je bgs. org lain dak. lol. ambik org lain jela haris. famili lofa mmg sgt something. menakutkan”-Netizan

Rata-rata komen mengatakan Ameera sebagai toxic, dan Ameera tidak pun membalas komen-komen kurang menyenangkan itu. Posting itu juga sudah dijadikan ‘limited comment’.

Meskipun dihentam teruk, terdapat juga segelintir pengikutnya tampil mendoakan agar suatu hari nanti, Ameera akan mengikut jejak kakaknya untuk berhijrah ke arah yang lebih baik.

Nama pengacara dan usahawan Neelofa dan kekasih hatinya, Haris Ismail trending nombor satu dalam Twitter

Lebih mencetuskan spekulasi apabila terdapat segelintir warga maya yang membuat andaian hubungan pasangan tersebut kini berantakan.

Desas-desus itu mula tercetus selepas beberapa pengguna media sosial mula memuat naik beberapa foto tangkap layar InstaStory adik-beradik Neelofa dalam ciapan mereka.

 

“Ingat Tak Pakai Baju” Ameera Khan Muat Naik Foto Seksi

Nama Ameera Khan mungkin telah dikenali di luar sebagai salah seorang model terkenal dari Malaysia yang sering menjadi wajah utama beberapa jenama terkenal.

Selepas menyambut hari lahir yang ke-20 pada 9 Disember lalu, Ameera Khan telah memuat naik beberapa keping foto memakai baju jumpsuit berwarna nude.

Akhirnya tunang Neelofa, PU Riz bersuara

Difahamkan gambar itu diambil ketika Ameera menjadi duta bagi produk rambut yang dikeluarkan oleh sebuah jenama tempatan.

Ameera kelihatan melepaskan rambutnya yang ikal mayang sehingga menampakkan kemanisan di wajahnya.

Apabila melihat di rungan komen, ramai netizen meninggalkan bermacam-macam jenis komen di laman Instagram adik kepada pengacara Noor Neelofa itu.

Ada antaranya yang memuji penampilan Ameera yang kelihatan cantik persis supermodel antarabangsa iaitu Kim Kardashian.

Namun ada juga yang mengecam tindakan Ameera memakai baju seakan-akan warna kulit sehingga membuatkan ada yang terfikir gadis berusia 20 tahun itu tidak memakai baju.

Status ditulis adik Neelofa seperti menyindir seseorang

Sebelum ini Berdasarkan tinjauan Kosmo! Online, Noor Nabila yang juga kakak kepada Neelofa turut memuat naik beberapa foto yang tertulis kata-kata seperti menyind1r seseorang.

” Warna sebenar seseorang akan terbongkar secara perlahan-lahan.

” Anda mungkin akan diperbodohkan buat sementara tetapi perlu bersabar untuk melihat apa yang akan terjadi nanti,” ujar bekas isteri Sharnaaz Ahmad itu.

Kata-kata yang sama turut dimuat naik oleh dua orang lagi adik Neelofa iaitu Atisha Khan dan Ameera Khan dalam Instagram mereka.

Biodata Ameera Khan, Adik Pelakon Neelofa

1. Pemilik nama sebenar Nur Ameera Khan.

2. Dikenali sebagai Ameera Khan dan Little Miss Khan.

3. Berusia 18 tahun.

4. Adik tiri kepada pengacara dan pelakon Neelofa.

5. Instafamous dengan jumlah pengikut Instagram yang mencecah sejuta! Dirinya mendapat perhatian umum kerana penampilan, alat solek dan fesyen yang digayakan.

Neelofa, PU Riz dan dakwaan minyak pengasih

6. Juga bergelar usahawan kosmetik dengan lahirnya produk keluarannya, LMK Cosmetics sejak 8 Mei 2018, meskipun secara peribadi mengakui tidak gemar bersolek.

7. Turut melibatkan diri sebagai vlogger YouTube menggunakan saluran dinamakan ‘Little Miss Khan’ sejak tahun 2015 dengan sudah diikuti seramai 18,000 pengikut.

8. Menyimpan impian untuk bergelar pengacara rancangan hiburan walaupun menyedari penguasaan bahasa Melayunya perlu diasah kerana kurang fasih.

Fakta Menarik

1. Pernah tampil dengan imej berhijab.

2. Sikapnya yang lantang bersuara di laman sosial sering menjadi bahan sensasi media.

3. Mendapat jolokan nama ‘The Next Kardashians’ kerana gaya hidupnya yang dikatakan persis ahli keluarga selebriti popular Hollywood, Kardashians iaitu Kylie Jenner.

4. Menggunakan dialek Kelantan dan bahasa Inggeris dalam komunikasi harian.

5. Laman Instagramnya didaftarkan secara senyap-senyap oleh Neelofa seawal usia 13 tahun. Hanya dalam satu hari akaun itu terus mengumpul 20,000 pengikut!

6. Pernah tular di Snapchat gara-gara membeli 161 batang gincu!

7. Pembabitannya dalam dunia perniagaan mendapat sokongan kuat ibunya. Tidak ramai yang tahu sebelum terbitnya jenama Naelofar Hijab, ibunya terlebih dahulu menjual tudung di rumah dengan ketika itu turut dibantu oleh Ameera yang masih kecil.

8. Dipasarkan dengan harga berpatutan, LMK Cosmetics yang diinspirasikan daripada personaliti media, Kylie Jenner bakal menyajikan beberapa koleksi baharu bagi menampung permintaan pengguna pada pertengahan dan hujung tahun ini.

9. Bakal terjun ke bidang pengacaraan, beliau mengimpikan rancangan majalah seperti Nona dan program hiburan umpama MeleTOP untuk dikemudikan.

[VIDEO] “Kak Lofa Pernah Nangis Sebab Dapat B,”Athisha Khan Bongkar Sebab Apa Neelofa Menangis..

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker