Peminat tegur pakaian Ayda Jebat terlalu seksi

Terkini di My KMU !!!!---->

Dalam pada sibuk menguruskan hal berkaitan perkahwinan yang bakal berlangsung pada tahun depan, Ayda Jebat kini juga dilihat sedang ligat mempromosi muzik video bagi lagu terbaru bertajuk ‘Parah’.

Namun apa yang tak bestnya, selepas memuat naik teaser muzik video (MV) tersebut di Instagram, ia menerima kritikan netizen yang mengatakan busana tunang kepada Nabil Mahir serta talent yang terlibat dalam MV tersebut kelihatan sangat seksi dan tak sesuai buat tatapan ramai.


Lagu Parah ini dah pun launch minggu lepas dan MVnya akan dilancarkan tak lama lagi. Berikut antara video pendek yang dimuat naik Ayda Jebat berkaitan muzik videonya yang bertemakan ‘The Goddess’.

“Nampak ketiak, perot, peha… parah betol”

Seakan-akan memerli Ayda, rata-rata netizen menyamakan pakaian artis terbabit tersangatlah ‘parah’ sama seperti judul lagu barunya itu.

Malah ada juga yang menegur, gaya video tersebut diambil dari bawah ke atas sangatlah tidak sesuai kerana ia memperlihat beberapa bahagian wanita yang tidak sepatutnya.

Apa-apa pun ramai juga di kalangan netizen yang mendoakan semoga Ayda mendapat hidayah dan tidak memakai pakaian seksi lagi seperti dalam MV tersebut.

Leave a Reply