[VIDEO] Dahsyat…Bayi Perempuan Usha Jejaka Tampan dan Sado..Boleh Tahan Punya Taste…πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Apabila disebut tentang pasangan, pasti ramai menginginkan teman hidup yang memiliki wajah tampan atau cantik, baik hati, penyayang dan sebagainya. Ramai juga yang mengaku bahawa faktor tarikan utama adalah daripada wajah mereka seperti mata, hidung dan lain-lain.

Namun begitu, lain pula yang jadi dengan sebuah video ini yang dimuat naik oleh satu akaun di Instagram iaituΒ @supkelawar. Menerusi video tersebut, terdapat seorang bayi perempuan yang turut memiliki sifat sama iaitu suka melihat jejaka tampan dan sado.

Video DiBawah:

 

Jika diperhatikan terhadap video itu, kanak-kanak terbabit telah melihat seorang lelaki yang kebetulan sedang berjoging di taman rekreasi tersebut. Lebih melucukan apabila dia telah memandang jejaka tersebut dengan menoleh kebelakang.

Ternyata, situasi tersebut telah mencetuskan gelak tawa warga netizen yang rata-ratanya terhibur melihat gelagat bayi terbabit. Tidak kurang juga ada yang turut berkongsikan pengalaman masing-masing di ruangan akaun berkenaan.

Video yang berdurasi selama beberapa saat itu telah meraihΒ perhatianΒ ramai sehingga menerima sebanyak 222.9 ribu tontonan umum menerusi laman akaun Instagram berkenaan.

β€œwuishhh…kecik2..lagi dah pandai usya2..πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ dah besar nnti cane la kan…..πŸ€”πŸ€”πŸ˜‚

 

β€œMemang gitu jak kecik dulu…”

β€œNasib dia tengok je…”

jejaka

β€œMacam dalam cerita Shin Chan. Adik Shin chan tu..”

jejaka

jejaka

β€œLaju adik buat kerja. Biasa dia ni. Comel”.

jejaka

Kredit: Himpunan Cerita Lawak

Tahniah: Ketua Wanita Jasin, Zaleha pilih suami umur 28 tahun

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker