“Maksudnya Neelofa dah sedia hilang banyak tawaran duniawi..” – Netizen

Semalam, nama selebriti popular Neelofa kembali menjadi trending di media sosial apabila mengambil keputusan untuk tampil memakai niqab.

Bersedia hilang tawaran duniawi

Ternyata keputusan personaliti berusia 31 tahun Neelofa mendapat sambutan baik daripada orang ramai yang mengagumi penghijrahannya walaupun telah meraih populariti di luar negara.

Salah seorang pengguna laman Twitter dikenali sebagai YB Kak Mira turut berkongsikan pendapatnya mengenai Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor yang dilihat mengenepikan soal duniawi dalam mengejar tuntutan agama.

Tambahnya lagi, pelakon drama Ti Amo, Sweetheart 100 Hari! meniti populariti bukan sahaja dalam industri seni malah turut menjadi duta kepada beberapa produk berjenama antarabangsa

Mencari kekayaan abadi

Perkongsian itu rata-rata mendapat komen yang positif warganet yang percaya pengasas Naelofar itu kini lebih menumpukan akhirat berbanding duniawi.

Perbetulkan kesilapan

Cari redha Illahi

Bila kejar redha Allah, Allah hantar nikmat lain

Terdahulu, Neelofa membuat keputusan untuk berniqab dalam usaha untuk memperbaiki keperibadiannya dalam menghadapi hari-hari mendatang.

Dalam kenyataan ringkas yang dikongsi, beliau memohon semua pihak mendoakan dirinya lebih istiqamah dalam memperbaiki diri.
Sumber: Twitter
Kredit: OhMyMedia

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker