Siapa Hafiz Mohd Sebenarnya Yang Dilepaskan SPRM Tanpa Ada Ikat Jamin Kes Guna Artis Cuci Duit.

MALAYSIA: Semalam telah dimaklumkan bahawa Hafiz Mohd dilepaskan oleh SPRM tanpa sebarang ikat jamin. Perkara ini dimaklumkan oleh sahabat-sahabatnya di media sosial.

Antara sahabatnya yang memaklumkan perkara tersebut ialah Yeop Hashim. Menurutnya ” Alhamdulillah Hafiz Mohd Bebas Tanpa Jaminan . Terima Kasih Pihak #SPRM Yang Menjalankan Tugas Siasatan Dengan Jujur & Cekap “.

Mungkin Ada Salah Faham Di Antara Pihak . Semoga Kes Ini Menjadi Asbab Sebuah Pengalaman & Pelajaran Buat Kita Semua. Ak1ibat ” Selalu Bersedekah Jariah ” . Allah Swt Permudahkan Urusan Hambanya .

Juga sahabat Hafiz Mohd Arshad Aman yang bersyukur Hafiz Mohd dibebaskan tanpa bayaran ikat jamin dan sebagainya.Syukur Alhamdulillah…Bebas tanpa Jaminan..Terima kasih yang bekerjasama..Siasatan #SPRM sempurna

Jadi siapa Hafiz Mohd

#Disclaimer: Artikel ini dibuat berdasarkan pembacaan sebelum ini yang mana ada sesetengah sumber tidak pula dapat penulis dapat cari semula. Cuba dengan niat artikel ini adalah untuk memaklumkan perkara yang baik.

Hafiz Mohd merupakan seorang usahawan dan banyak membuat usaha sama dengan artis. Beliau merupakan tulang belakang beberapa bisnes artikel. Menurut sumber yang pernah dibaca sebelum ini, antara artis yang beliau bekerjasama adalah Shuib Sepahtu.

Dengan Shuib Hafiz Mohd terlibat secara langsung dengan bisnes Bublebee dan Vape. Marketing luar biasa dan sentiasa bertahan di dalam bidang ini cukup dipuji.

Perah juga terbaca bahawa Hafiz Mohd ini jenis orang yang tidak mengalah dan sentiasa berusaha untuk maintain dia punya bisnes.

Bukan itu sahaja, jika anda buat pencarian di Media Sosial banyak yang positif mengenai Hafiz Mohd ini. Beliau diangap luar biasa dalam kalangan kawan-kawannya kerana sentiasa membantu mereka. Tidak kira dalam dunia biasa atau dunia bisnes.

Cerita Hafiz Mohd oleh Sir Hafiz

Kau ingat kau kaya sangat ke bro??! Jangan berlagak sangat !!!Ni aku nak cerita sikit, pasal sorang brader ni, terdetik nak tulis pasal dia.. suka tak suka tu belakang cerita,

Aku ada hak nak bercerita, juga ada hak nak menulis, kalau kata tak setuju jangan baca.. yg taksub jangan teruskan bacaan

Lebih kurang setahun lepas, aku nak masuk dunia vape, so member aku si Zukiee (Lavina) bawak aku jmpa mamat ni, mula2 jumpa.. aku cakap nak buat vape, dia serius bg aku poyo la..

Dia layan tak layan je apa aku cakap, panas bos hati aku ngan dia ni.. acah betul.. dia suruh aku tggu dia dekat sejam lebih, dia bukan buat ape pun, lepak je gelak2 ngan Yazid Arshad & Aman Arshad , serius aku perati je dia Aku cakap ni plan aku nak buat dekat H0neyjvana, dia cakap buat je la.. sembang je tak de guna, dalam hati aku ckap “kau rilexs bro, bg aku 2 bulan, H0neyjvana akan well known in sha allah”

Nak cerita brader ni poyo, apa pun kau cakap ngan dia, dia buat tak layan je, aku tahu kau kaya bro, tp xpayah la layan orang baru nak bermula, acah boss serius..

Lepas tu nak dijadikan cerita, rezeki Allah bagi H0neyjvana jadi brand yg Alhamdulillah dikenali dan dapat sambutan, turun ratusan ribu setiap minggu,

Dalam hati aku,”baru kau tahu, kau ingat kau hebat sangat ke??!! ” Tu makan dia, skrg sape lagi power.. Tapi bila selalu jumpa dia , sbb H0neyjvana asyik turun barang, banyak jugak berbual dengan dia, last2 dia cakap, ramai orang sembang nak buat duit, tapi semua main2.

Aku ingat ayat dia ” aku dah jumpa banyak orang, dah banyak orang aku jadikan jutawan, tp lagi ramai sembang je” , mulai saat tu aku mula respect dia!

So aku faham, hujung2 air liur ni percuma kalau kau sekadar cakap je, apa pun result matter, Lastly aku nak cakap, “Thanks bro” . Sekurang2 cara kau layan aku tu buat aku rasa betul2 kene buktikan aku boleh berjaya. And thanks jugak, banyak tunjuk jalan and mudah perjalanan H0neyjvana . Tak lupa kepada Tycoon Vape jugak!

Bantu s1asatan.

Jadi Hafiz Mohd sebelum ini ke SPRM mungkin hanya untuk membantu pny1asatan yang dibuat oleh SPRM berkaitan dengan “Cuci Duit Haram” dan boleh dikatakan tidak terl1bat langsung dengan perkara tersebut.

Artikel ini dibuat kerana admin salah seorang yang pernah follow cerita Hafiz Mohd bagaimana dia berinspirasi untuk menjadikan Bublebee antara syarikat seperti Tea Live. Jadi admin merasakan bahawa cita-cita anak muda ini cukup luar biasa.

Berharap agar dia memang langsung t1dak terl1bat dan harap semua orang melayu support bisnes orang Melayu seperti mereka ini. Harap tiada yang b0ik0t Bublebee sehingga lah keputusan dikeluarkan negatif.

#Jangan cakap min di bayar pula. SEbab ini adalah penulisan ikhlas kerana sebelum ini pernah terinspirasi dengan Hafiz Mohd. Jiwa dan Impian yang besar hadir dengan usaha luar biasa.

sumber https://kini.mysumber.net/hafiz-mohd-luar-biasa/

Kredit : Rentasasia

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker