Siapa Minat Gula Melaka? McDonald’s Perkenal Gula Melaka Oreo McFlurry Dan Banyak Lagi

McDonald’s Malaysia adalah Restoran Khidmat Segera pertama di Malaysia yang diiktiraf Halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM). Pengiktirafan ini memastikan kami mematuhi piawaian dan peraturan Halal yang ditetapkan oleh JAKIM.

Mulai semalam, 5 Oktober 2020, McDonald’s membawakan menu terbaru yang pasti akan menggamit selera semua


Gula Melaka semestinya menjadi favourite bila makan kuih-muih tradisional seperti onde-onde dan kuih lopes? Sekarang, nikmati gula Melaka bersama Oreo McFlurry!

Siapa tak suka gula Melaka? Bayangkan makan dengan Oreo crumbs, emmmmm yummy. Gabungan vanila aiskrim, gula melaka dan Oreo memang mantap dan padu!

Gaduh di McDonald’s kerana ‘pay wave’ [Video]

Selain itu, McD juga perkenalkan 3 burger baru yang lazat. Antaranya, Beef burger dengan sos honey mustard, Smoky grilled beef dan Quarter pounder with cheese


Kenikmatan juicy beef burger yang disajikan dengan sos honey mustard yang baru sungguh menguji kesabaran. Confirm lepas makan tu, puas berkali-kali ganda!

Tak puas lagi? Nah, lengkapkan meal anda dengan desserts Pai Blueberry Cream Cheese


Pai berperisa blueberry cream cheese yang crunchy ni tak boleh dilihat je. Mesti beli! Rasa masam-masam manis dan rangup tu sumpah onz.

Pada masa ini, 40% daripada restoran-restoran McDonald’s menawarkan McDelivery. Anda juga boleh memesannya melalui laman web mereka.

Pesanan minima untuk McDelivery berjumlah RM18 tidak termasuk caj penghantaran dan cukai barangan dan perkhidmatan (GST). McDelivery ditawarkan 24 jam sehari, 7 hari seminggu di kawasan-kawasan tertentu.

Kecoh bergaduh di kaunter Drive-Thru restoran makanan segera, Polis sahkan pemandu sudah ditahan [ VIDEO ]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker