Jururawat Wad Diraja Hospital Sultanah Aminah Terima 10 Myvi Kurniaan Sultan Johor

DYMM Sultan Johor Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar mengurniakan 10 kereta kepada 10 jururawat yang bertugas di Wad Diraja Hospital Sultanah Aminah (HSA) Johor Bahru. Hal ini adalah bagi memberi penghargaan di atas sumbangan serta khidmat mereka kepada Baginda dan juga Keluarga DiRaja Johor.

Sultan Johor Kurnia kereta kepada 10 jururawat wad Diraja Hospital Sultanah Aminah. DYMM Sultan Johor Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar berkenan mengurniakan 10 kereta jenama Produa Myvi kepada 10 jururawat yang bertugas di Wad Diraja Hospital Sultanah Aminah (HSA) Johor Bahru bagi menzahirkan penghargaan di atas sumbangan serta khidmat mereka kepada Baginda dan juga Keluarga Diraja Johor. Penyelia Jururawat, Matron Rokiah Samin yang bertugas di Wad Diraja HSA sejak tahun 2006, melahirkan perasaan syukur di atas kurniaan berkenaan.

Masih dalam tempoh berpantang terima kereta

 

Mewakili mereka yang lain, saya menjunjung setinggi-tinggi kasih kepada Baginda Tuanku Sultan di atas kurniaan ini. Besar sungguh nilainya kepada kami semua, dan kami juga sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kesihatan DYMM Sultan Johor serta Keluarga Diraja Johor

Menerusi Royal Press Office (RPO), kenderaan berkenaan disampaikan kepada mereka dalam satu majlis di Kasawari Motors Sdn. Bhd di Larkin, Johor Bahru oleh Pengarah Kasawari Motors, Muhammad Fahmi Bin Datuk Seri Paduka Dr. Hassan.
Turut berkongsi perasaan syukur, Nuraini Aziz berusia 28 tahun yang hadir sendiri untuk menerima kenderaan berkenaan walaupun masih dalam tempoh pantang selepas melahirkan anak pada tiga hari yang lalu.

Saya bersyukur kerana dapat hadir kerana ini merupakan satu kenangan yang sangat istimewa. Kami akan terus memberikan perkhidmatan terbaik kepada DYMM Sultan Johor dan Keluarga Diraja Johor.

 

Sumber: OH Bulan, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar

“Saya tabik kepada semua jururawat” – Tunku Azizah

 

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker