Selepas Hina ATM & Polis, Mohamaddin Ketapi Kasi ‘UP’ Diri Sendiri

Share

 

Kalau siapa yang tertinggal bas untuk kenal Mantan Menteri Pelancungan PH ni eloklah kita imbau kembali awal – awal Malaysia sebelum dilanda Covid-19.. Jom kita mengimbau sebentar..

 

Itulah hujah padu lagi mantap oleh Mantan Menteri Pelancongan PH. Hasilnya yang kita nikmati hari ini PKP selama 3 bulan dan rakyat terkorban.

Walau bagaimanapun, kita wajib bersyukur kepada Allah kerana membantu dan permudahkan urusan kita semua. PH berkecai  dari tampuk pemerintahan oleh kerana pertelagahan sesama mereka.

Tidak dapat dibayangkan jika semasa pendemik covid-19 melanda negara PH masih memerintah kita. Wabak berleluasa, ekonomi hancur dan rakyat pasti menderita.

Bagi mereka yang ketinggalan, ini adalah adalah ucapan terkini oleh ‘beliau’ (versi melaka) yang menghina petugas keselamatan semasa kempen PRN Sabah bagi calon warisan

 

Apalah dalam kepala ‘beliau’ semasa membuat ucapan seperti ini.

Agaknya segala tangisan isteri yang kehilangan suami, anak kehilangan ayah dan ibu bapa yang uzur kehilangan tempat bergantung itu semuanya sandiwara? Kegilaan apakah ini?

Bagi anggota keselamatan negara yang mengundi esok hamburkan kemarahan anda dengan memangkah calon – calon GRS (BN, PN&PBS).

Ingat Warisan ini umpama remote kawalan jauh DAP/PH & Atok

Kita tamatkan riwayat Parti Warisan ini, jangan beri nafas dan talian hayat pada DAP/PH dan juga parti Atok untuk kembali mengumpul kekuatan memerintah Malaysia semula.

Oklah sebelum pegi mengundi besok jgn lupa tontonlah video di atas ini sekali lagi dan bacalah sekali status mantan menteri ini sebagai azimat dan kekuatan semasa mengundi nanti.. Dah teruk dah dia ni..

Yeop Karai

 

Leave a Reply