ISTERI PERTAMA TEMAN SUAMI NIKAH ISTERI KEDUA. INDIVIDU INI DEDAH SEBENARNYA ISTERI PERTAMA ITU ADALAH ISTERI KEDUA

Semalam bermacam gambar dan berita dikongsi di media soslal seorang wanita yang dikenali sebagai Syiela Rashid berjaya menarik tumpuan netlzen apabila dia sanggup mengikuti majlis akad nikah dan perkahwinan suaminya.

Wanita tersebut turut memuat naik beberapa posting, foto dan video semasa majlis perkahwinan suami tercinta berlangsung.

Menerusi laman Facebook, Syiela Rashid memuat naik beberapa posting di sekitar majlis pernikahan suaminya Khubaib Ramli dengan wanita pilihan hati.

Semua posting yang dikongsi telah dihujani k0men warganet yang rata-rata menyifatkan Syiela seorang wanita yang kuat dan tabah serta mendoakan agar dia turut mengecapi kebahagiaan.

Menurut jurusolek berasal dari Alor Setar itu, dia berdoa agar urusan perkahwinan suaminya berjalan lancar dan diberi kekuatan bagi menempuhi perkara tersebut.

Suamiku syurgaku. Ku berlindung di bawah naungan mu. Yang menyampaikan kasih Allah untuk diriku. Selamat Pengantin Baru Abang.

Menerusi video di facebook Syiela Rashid, beliau berkongsi live majlis akad nikah suaminya bersama madunya yang digelar adik.

Tapi belum sampai 24 jam selepas cerita beliau tular terdapat dua individu berkongsi cerita sebenar mengenai akak tersebut.

Syiela Rashid sebelum ini tular selepas memuat naik beberapa posting, foto dan video semasa majlis perkahwinan suami tercinta berlangsung.

Suamiku syurgaku. Ku berlindung di bawah naungan mu. Yang menyampaikan kasih Allah untuk diriku. Selamat Pengantin Baru Abang

Menerusi video berdurasi 41:01 saat, Syiela Rashid berkongsi live majlis akad nikah suaminya bersama madunya yang digelar adik. Video tersebut turut kelihatan ahli keluarga mereka. Di samping itu, dia turut menyiapkan pelbagai kelengkapan pernikahan suaminya selain berada di sisi suaminya sepanjang proses ijab dan kabul berlangsung.

Selain itu, wanita itu turut menemani suaminya semasa makan beradab. Wanita itu turut memegang tangan suami dan madunya. Lebih menjadi perhatian apabila wanita tersebut dikatakan sangat kuat semasa tempoh majlis tersebut berlangsung.

Majlis sanding suamiku

Dah 5 tahun lebih akak tak pakaikan sampin untuk pengantin lelaki. Sejak mendirikan rumah tangga dengan kanda akak hanya mekapkan dan groom pengantin perempuan je.

Hari ini setelah 5 tahun berlalu. Akak refresh balik kemahiran lama akak. Semalam praktis sekali pakaikan sampin untuk kanda. Ok. Jari akak masih lembut rupanya. Maklumlah mak andam kata sang kanda haha. Head to toe kanda hari ni special touch by MUA Syiela Rashid. Untuk majlis akan datang attire kanda akak yang designkan special untuk hari tersebut.

Jelas Syiela lagi, semua persiapan termasuk pakaian pengantin disediakan olehnya. Dia turut memberitahu baju pengantin yang bakal dipakai oleh suaminya nanti merupakan rekaan istimewanya.

Susah jumpa macam akak ni

Dalam status terbaru, wanita tersebut juga berkongsi bagaimana dia berusaha dan begitu teruja menyediakan pakaian untuk majlis pernikahan suami

BEKAS ANAK MURID CERITAKAN APA YANG SEBENAR TERJADI

Netizen Tanya Sendiri Pada Individu Tersebut

Soalan telah ditanya kepada individu yang meletakkan nama Facebook beliau Rindiani Rin MN. Adakah benar kenyataan yang telah diberikan dan bukan fitnah semata mata. Ini jawapan dia.

Apa-apa pun kita tunggu reaksi dari pihak satu lagi, dan di harapkan segala konflik dapat di selesaikan dengan baik

 

Sumber: Dedah Media, rentasasia, AwatttSyeikhh Network

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker