Aida dakwa tolak lamaran RM20 juta

Penerbit filem Ratu Kala Jengking, Datuk A Aida yang kembali solo, tahun lalu, mendakwa menolak tawaran RM20 juta untuk dijadikan isteri kedua.

Aida, 50, mendakwa, seorang jejaka berstatus suami orang membuat tawaran itu, kira-kira tiga bulan lalu. Malah, katanya, lelaki itu sanggup menambah jumlah wang andai tidak mencukupi.

Namun, Aida menolak mentah-mentah kerana enggan menjadi isteri kedua.

“Sejak bercerai, memang ramai lelaki yang cuba mendekati… Yang cuba menghimpit pun ramai. Saya berkawan dengan semua orang, namun, buat masa ini belum ada yang mampu mencuri hati saya.



“Dalam fasa ini, saya lebih selesa berkawan saja. Sejujurnya, bukan kekayaan yang saya cari. Sekiranya saya mahu mencari lelaki berduit, sudah lama saya cari. Tetapi untuk apa sedangkan saya memiliki segala-galanya.

“Saya tidak kisah jika lelaki itu tidak berduit asalkan dia mampu mencurahkan kasih sayang dan menjaga saya. Namun, saya mengelak cinta suami orang,” katanya kepada BH Online.

Aida yang pernah melalui kegagalan rumah tangga sebanyak empat kali berkata, dia tidak memandang kepada harta memandangkan dia sudah memiliki segala-galanya.

Tambah Aida, pengalaman turut mendewasakan dirinya. Dua kali keluar bersama, dakwa Aida, dia sudah boleh tahu hati budi lelaki hanya melalui lenggok tubuh.



Malah, Aida boleh ‘menghidu’ keikhlasan mereka untuk berkawan atau sekadar mahu mengambil kesempatan.

Seperti pernah dinyatakan sebelum ini, Aida hanya tertarik kepada lelaki berbadan sado. Jadi, Aida tidak terburu-buru untuk berkahwin lagi.

Sebaliknya, Aida selesa dengan kehidupan bersama anak-anak.

Aida atau nama sebenar, Zaidah Awang pernah mendirikan rumah tangga dengan penyanyi Ameng pada 1994. Namun, perhubungan itu hanya bertahan sehingga 2003.



Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua anak iaitu Wan Az Aleesa, 23, dan Wan Azevanatassha, 18.

Selepas Ameng, Aida pernah mendirikan rumah tangga dengan tiga lelaki lain termasuk dua anggota polis. Namun, semua hubungan itu tidak kekal lama. BH

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker