Salleh Keruak untuk N.10 Usukan, Ibarat ‘Sireh Pulang Ke Gagang’

Bekas Ketua Menteri, Datuk Seri Salleh Said Keruak membuat kemunculan semula dalam pertandingan 3 penjuru di Dewan Undangan Negeri (DUN) Usukan amatlah

dinanti – nantikan oleh para pengundi kerana bagi mereka kepulangan Salleh mewakili mereka ibarat ‘Sireh Pulang Ke Gagang’.

Lawan Salleh pada kali ini adalah dari parti orang kecewa Parti Cinta Sabah dan juga Parti Warisan yang membawa agenda PH dan masih dibawah tangan Ghaib Mahathir.



 

Salleh yang sebelum ini berkhidmat dengan cemerlang semasa menyandang kerusi berkenaan selama beberapa penggal sebelum berpindah ke Parlimen Kota Belud.

Sebagai mantan Ahli Dewan Undangan Negeri (DUN) Usukan dan juga mantan Ketua UMNO bahagian Kota Belud yang pernah berkhidmat dan berjasa beberapa penggal Salleh dikatakan sebagai ‘Winnable Candidates’ bagi PRN Sabah pada kali ini.



Malah khidmat bakti beliau pada masyarakat Usukan semasa menjadi Ketua Menteri Sabah masih dingati dan segala program pembanggunan dan kebajikan beliau sebelum ini amat dihargai oleh penduduk setempat.

Tahniah Datuk Seri Panglima Dr. Mohd Salleh Tun Said Keruak!

Radu Tatap Radu!

 

Yeop Karai

Seorang pesara tentera, pemikir politik & Juara Dam Haji Warong Pak Mat Pulau Tiga Kampung Gajah. Kini pencinta Nasi Kandar sepenuh masa



 

 



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker