Najib sindir Khalid ‘hilang’ pada saat krisis air Selangor

Najib Tun Razak menyindir Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad yang didakwa ‘hilang’ pada saat lebih 1.2 juta pengguna air di Selangor mengalami masalah gangguan bekalan air tidak berjadual sejak dua hari lalu.

Ahli Parlimen Pekan itu turut mempersoalkan status Khalid yang juga Pengarah Komunikasi Parti Amanah Negara (Amanah) sama ada pemimpin itu masih wakil rakyat kepada penduduk Shah Alam atau tidak.

“Ko kat mane ni Lid (Khalid). Sini (Selangor) takda air le.

“Boleh pula dia mengeratkan silaturrahim kat Kelantan time (waktu) ini. Lid ni masih MP (Ahli Parlimen) Shah Alam ke tidak,” katanya dalam satu hantaran di Facebooknya hari ini.

Beliau berkata demikian bagi memberi respons terhadap hantaran Facebook Khalid yang memaparkan gambar pemimpin Amanah itu sedang mengacau bubur Asyura dalam satu program gotong royong dengan penduduk di sebuah kampung di Kelantan hari ini.

Hantaran Facebook Khalid itu ternyata mengundang kecaman ramai warganet yang menganggap keputusan beliau tidak berada di kawasan perwakilan sewaktu krisis bekalan air di Selangor berlangsung ketika ini adalah tidak wajar. Sinar

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker