Harleena tanya Menteri, masihkah kau ingat

Pengacara Bernama TV, Harleena Pahlavy hari ini memuat naik dua status menarik di laman facebooknya. Ia adalah susulan tindakan diambil ke atasnya susulan kenyataannya yang menggelar stesen penyiaran antarabangsa AL Jazeera sebagai Al Jahiliah.

Beliau cuba mengingatkan Saifuddin yang juga merupakan Menteri Komunikasi dan Multimedia tentang kenyataan Menteri tersebut mengenai janjinya untuk mempertahankan kebebasan bersuara.

Sebelum ini Harleena mengatakan dengan menggelar stesen penyiaran antarabangsa, Al Jazeera sebagai Al Jahiliah menunjukkan beliau adalah seorang yang patriotik dan tidak gentar dengan sebarang tindakan.

Baca sini : SAYA PATRIOTIK :Pengacara gelar Al Jazeera sebagai Al Jahiliah

Related Articles

2 Comments

  1. Harleena Pahlavy TERBAEKKKKKK
    Dia Patut diberi SOKONGAN dan bukan hukuman
    Al-Jahiliyyah Al-Jazeera memang sepatutnya memohon maaf dan membayar pampasan kepada kerajaan Malaysia kerana fitnah dan memburuk2kan imej kerajaan Malaysia dimata dunia.

    1. Syabas Harleena. You are the great person. Para ahli politik jgn cuba cari pasal dgn mereka yg menunjukkan sikap patriotik terhadap negara. Kelak nnti anda akan bermasalah. Negara kita x kan mundur tanpa apa2 berita dari aljazeera.Tp negara kita akan bermasalah tanpa adanya org2 yg berpatriotik spt Harleena. Aljazeera..u are bustard..!! AlJAHILIYAH.

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker