Bila Pak Kadiaq Nak Jawab? Dimana “Kejantanan” Tokoh Wartawan Negara?

Berapa lama lagi Pak Kadiaq nak mencari Jantan yang hilang tu. Atau masih lagi sibuk bersembunyi disebalik bayang – bayang Mahathir. Sampai bila hidup perlu bergantung dengan imej orang lain. kalau jantan katakan jantan, kalau tidak makanlah ubat yang boleh menghidukan kembali kejantanan yang hilang tu.
Jangan sekadar hebat menjadi jaguh yang hanya pandai menghunus senjata dan akhirnya lari bersembunyi apabila sedar ancaman lawan. Kita cadangkan bakar sahaja anugerah Tokoh Wartawan Negara, Hadiah Kewartawanan Malaysia Malaysian Press Institute (MPI) tu kerana kebaculan ini menjatuhkan maruah anugerah itu. Jika tidak jangan buang masa jawab sahaja psoting najib mengenai MRCB jangan hanya pandai menjadi silent elegant.
Posting terkini FB Najib Razak
Pak Kadir perlu berapa lama masa lagi untuk buat posting yang berbunyi:
“Najib fitnah saya! Saya tak pernah disenaraikan sebagai pemegang saham terbesar MRCB. Saya bukan Towkay MRCB!”
(Kalau dia nak senang, copy & paste saja kat atas itu untuk buat posting)
Jika saudara-saudari nak tahu siapa milik sebenar saham-saham MRCB itu, korang perlu tanya Anwar sebab dia Menteri Kewangan masa itu.
Dia tahu dan dia pernah buat akuan bersumpah pada tahun 1998 yang bongkarkan nama individu yang merupakan pemilik sebenar saham itu.
Ianya atas nama seorang individu sahaja. Bukan atas nama mana-mana syarikat, parti atau institusi.
Dia tahu juga tentang perjanjian sulit yang disediakan firma guaman Amin & Co yang mengesahkan pemilik sebenar MRCB masa itu.
Gi tanya Anwar.

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker